Spaz Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det forresten mulig å se sendingen på Web-TV, eller en annen form for media? Må jobbe i dag så jeg går glipp av den siste sendingen, noe jeg helst ville fått med meg... Ja, du kan se alle sendingene på www.nrk.no/nerd Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Får få med meg siste episoden nå idag og se om de har noe fett stoff.. og kanskje litt mer ryddig sending Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 uten å ha lest de seks sidene med svar,så fronter jeg min egen mening om N.E.R.D--- N.E.R.D er en musikk-gruppe, Programmet på tv heter nerd... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 En av de som tester spill der jobber på Spiderman i kirkegata Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Neppe. Hun har vært intervjuet i andre medier der hun også har nevnt Halo som et av sine favorittspill, og det har vært stavet rett. Kanskje hun lærte av sine feil?! Uansett så er dette bare spekulasjoner fra både meg og deg. Lenke til kommentar
Turrican Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Neppe. Hun har vært intervjuet i andre medier der hun også har nevnt Halo som et av sine favorittspill, og det har vært stavet rett. Hun slafset sikkert idet hun sa det.. Lenke til kommentar
Turrican Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Men nå begynner denne diskusjonen å bli ganske usaklig altså Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 likte starcraft runden i dag + att spillerne som spillte var veldig gode.. har selv vert ganske frelst på starcraft - bw en gang Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Spilte de starcraft i dag? Jeg så ikke nerd i dag, da jeg heller spilte JO. Bra avsnitt i dag? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, sendingen i dag var en av de beste hitill. Mye bedre enn de første iallefall. Sendingen virket mere ryddig nå og fikk lyst til å hele programmet. (Er det meg som har problemer med hørselen, eller har hun som er der taleproblemer?) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, sendingen i dag var en av de beste hitill. Mye bedre enn de første iallefall.Sendingen virket mere ryddig nå og fikk lyst til å hele programmet. Hmm, kanskje jeg skulle ta en tur inn på www.nrk.no Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ahh, jeg klarte å glemme dette IGJEN! Nei nå blir jeg vel nødt til å se det på web bare da. Men kanskje like greit det, så får jeg se det fra begynnelsen og se hvordan ed gjør det videre. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vil bare si at det var journalisten fra avisen som presterte å skrive feil. Jeg var der og hun sa det rett. At programlederne virker slitne har kanskje noe å gjøre med at vi har gjordt absolutt alt i programmet, og det er mye å gjøre. Vi får se om nerd blir å fortsette til høsten, og om vi får et større budsjett slik at vi kan lage bedre tv. Det er ikke så lett å lage 2 timer direkte uten tid til prøver av noen typer, med omkobling av masse teknikk, ombygging av studio, redigering, opptak til harddisk osv når man er 3 stykker som jobber bare 6 timer. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Se battlefield 1942 direkte på NERD via nrk.no nå! Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Komplett.......utrolig.......har ikke ord.... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Se battlefield 1942 direkte på NERD via nrk.no nå! ja det var en ganske artig sending. Go komplett Lenke til kommentar
banzay Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Ser på det nå Hele klippet ligger på nrk.no! Endret 28. juni 2004 av banzay Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hvis de erstatter NERD med hip-hop/danseband svisj krever jeg refundering av lisensen... programmet var jo ikke og hoppe i taket over, men hva annet er og se på kl 14 på en søndag i bakfylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå