fargoth Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Liker ikke helt programmlederene.. Sikkert helt greie folk, men jeg ville heller sett noen som virkelig brant for en type spill, og som satt seg litt inn i spillene. Skulle også hatt mer detaljert info.. Ikke min type programm, men de skal ha et + for å prøve i jallefal. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hu dama kan ingen ting det er helt sikkert få hu ut! Og det høres ikke ut som noen der kan noe særligt om data spill i det hele tatt. og hvem i helvette er intresert i å se verdens beste runne quake1? faen da..... Jeg synes programmet kunne vært helt greit, hvis de kunne kvittet seg meg slafse-Maria. Alle ser jo at hun ikke har peiling på det hun prater om. Maken til irriterende dame skal man lete lenge etter. Enig der oxo foresten.. Lenke til kommentar
Juva Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 nerd er bra,det er bare at ho dama suger til å vere programledar(ikkje ej kan noko bedre men) Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 er vel ikke så mye mer å diskutere nå som de slutter for sommern Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg så nerd forrige søndag tror jeg... blei drittkjedelig med de langtekkelige demoene! Slutt med det! Rotete var det nok ja.. men som du sier smalhans ; dere gjør en grei jobb i forhold til budsjett ( ikke at jeg vet hvor mye det er på, men kan tenke meg akkurat hvor høyt prioritert et spillprogram er blant gretne nrk-sjefer ) Stå på ; MEN SLUTT MED DE FORBANNA LANGE DEMOENE Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Demoene redder programmet, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Må ærlig innrømme at jeg foretrekker prøvebildet framfor Nerd. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Synes ikke det er så ille med rotinga, den gir meg alltid en god latter! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) I ren sympati for de sjelene som faktisk utsetter seg selv for å delta i dette programmet så tittet jeg innom web-siden og så på et halvt program på web-tv. Trodde ikke det var mulig å lage et spill program så uintresant og umitoverende som dette. Trodde også et av kriteriende for å bli programleder var å kunne snakke tydelig, men tok vist feil. Mulig jeg kan realisere mine drømmer som maratonløper da man tydeligvis ikke trenger å ha de egenskapene som virker naturligst for jobben man skal utføre, i dette tillfelle, god kondis. Kan ellers legge til at programlederen ble intervjuet i min lokalavis, hun fortalte at hun likte såkaldte "jentespill" best, men har i det siste også fått sansen for "guttespill" som Hale, noe som beviser at kunnskaper om de tingene man skal drive journalistikk for, er et ikke tema i nrk2. Endret 26. juni 2004 av zaico Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan ellers legge til at programlederen ble intervjuet i min lokalavis, hun fortalte at hun likte såkaldte "jentespill" best, men har i det siste også fått sansen for "guttespill" som Hale, noe som beviser at kunnskaper om de tingene man skal drive journalistikk for, er et ikke tema i nrk2. Så det er hennes feil at din lokalavis ikke kan stave Halo? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 er vel ikke så mye mer å diskutere nå som de slutter for sommern Har de allerede slutta for sommeren eller er det siste gang nå denne søndagen? Fordi jeg har ikke fått sett på programmet enda siden jeg har glemt det hver gang. Kommer til å sjekke web siden dems og sjekke det ut der, men vil fortsatt de det på tv hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Programledere som tydeligvis ikke liker spill eller rett og slett blir skremt av å være på TV. Jeg blir mer interresert i å kjøpe spill av RadioITG enn å se på NERD som faktisk viser spillet på TV. De ser slappe og slitne ut og sier aldri noe konkret om hva som er bra med spillene. Så har de jo scene demoer da hvor noen har greid å fått en trekant eller en firkant som spinner rundt og rundt til midi musikk YAY ! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 de slutter denne søndagen Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ja leste det på internett siden til programmet. Da må jeg se og få meg med det siste programmet. Har hørt og lest at programmet ikke er så bra, men det er jo en begynnelse, så dette må jeg få med meg. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Så det er hennes feil at din lokalavis ikke kan stave Halo? Mye mulig at det faktisk var hun som kalte spillet Hale! Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg mener at programmet er helt greit. Det er rimelig ferskt og har dermed forbedringspotensiale (som alt annet). Håper bare de fortsetter å utvikle det istedet for å evt legge det bort. Skulle likt å sett flere slike prosjekter.. Vi har for få av denslags Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 uten å ha lest de seks sidene med svar,så fronter jeg min egen mening om N.E.R.D--- Programmet er vel helt greit..har det gående i bakgrunnen mens jeg tukler med mitt,og snur meg når jeg hører noe om det jeg er interesert i høre.... Programlederne,spesielt hu dama , er utrolig uprofesjonelle....hu veit jo ikke i det hele tatt hva hun snakker om...bare stiller dumme spørsmål og driter seg ut... hvis jeg skulle gitt programmet ett terningkast ville det blitt 3.... liker mye av det,men man merker alltfor godt at folka som driver dette er amatører,men endelig ett program for oss nerder/skap-nerder... hehe Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Mye mulig at det faktisk var hun som kalte spillet Hale! Neppe. Hun har vært intervjuet i andre medier der hun også har nevnt Halo som et av sine favorittspill, og det har vært stavet rett. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Synes Nerd er et bra program, pleier å se det hver søndag. Er noen ting som ikke er så bra, men det som er bra veier mer enn det som er ikke-bra. Det jeg synes er morsomt er filmer/omtaler av nye spill (xbox eller pc), mens demoer av CS, BF og de spillene der er grusomt kjedelig (Det å se på videoer av et 5-6 år gammelt spill som CS er nesten sørgelig). Men allikevel gjør helheten av programmet at jeg synes det er et bra program, og vil fortsette å se på det til høsten om dere kommer tilbake, noe jeg håper dere gjør. Jeg vet ikke hva som skal til for at programmet skal bli bedre, jeg tror i grunn at programledere ikke har så mye å si, bare alt rundt dem funker så faller ting på plass uansett. Så får håpe at dere får et eget rom til høsten =) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det forresten mulig å se sendingen på Web-TV, eller en annen form for media? Må jobbe i dag så jeg går glipp av den siste sendingen, noe jeg helst ville fått med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå