mr. Bjerre Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er nerd på nrk2 et bra tvprogram om spill? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg syns det er sånn passe bra. En del ting som kunne ha blitt gjort bedre, men det er nå et spillprogram, bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Min personlige mening: Nei. Du kan sjekke noen andre tråder om Nerd, men jeg likte det ikke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 De skal ha for å prøve. Men: NEI! Uengasjerte programledere bl.a. Utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke veldig nei, men faller nok i smak for et fåtall.. Er ikke veldig impregnert over prog.lederne og synes det til tider blir litt for mye spilling og litt for lite av hva JEG vil ha. Men smak og behag.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nerd er eit heilt greit spelprogram. Det er masse som kunne ha vore bedre. Det er bedre enn å ha ingenting. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg syntes nerd har forbedret seg kraftig i løpet av sendingene.....er et ganske bra spillprogram syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Det er absolutt ingenting positivt å si om nerd. Elendig skvip. edit, skriveleif Endret 31. mai 2004 av DavidH Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jeg er enig med gameguru, men jeg mener også at det er tilpasset for mye for nybegynnere, han proglamlederen er heller ikke serlig god å kjøre bilspill Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg liker ikke Nerd. Hvorfor? Programmet er rotete Programlederene mumler, og de er ikke videre engasjerte De tapper stakkars fjortiser med elendige saker som: "Vil dåkker at vi skal spelle detta spellet, gje oss beskjed på en SMS som vil koste dæ halve årslønna di..." Do I make my point clear? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sier meg enig med forrige post.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Oh yeah - rotingen er definitvt det værste. Selv om det er LIVE er det ingenting som sier at de ikke kan ha hatt en generalprøve liksom. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nå har jeg bare kun sett ett program, men det som irriterte meg mest var den mannlige programlederen som satt og drakk vann hele tiden.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nå har jeg bare kun sett ett program, men det som irriterte meg mest var den mannlige programlederen som satt og drakk vann hele tiden.... Ja, gud forby at mannen må få drikke vann. Syns det der med at de er uengasjert er oppskrytt, jeg. Syns de virker dedikerte i sin jobb, selv om det ikke er så enkelt når de blir dømt nord og sør av alle sammen. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke veldig nei, men faller nok i smak for et fåtall.. Er ikke veldig impregnert over prog.lederne og synes det til tider blir litt for mye spilling og litt for lite av hva JEG vil ha. Men smak og behag.. impregnert? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har bare giddi å sett en sending. Det som plagde meg var at programlederene ikke hadde oversikt over hva dem sjøl prata om, pluss at det var ei kjerring der som var totalt på bærtur. Husker ikke hva hu sa feil, men dem titta på E3 04 spilla og hu skjønte ikke bæret av hva de andre prata om. Hele greia virka så blodharry at jeg ikke hadde vært overaska om dem hadde vist reportasje fra baksetet i en styla volvo. Det er sånn at du får en flau smak i kjeften av å se på akkurat som når en leser artikler om spill i avisa. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nå har jeg bare kun sett ett program, men det som irriterte meg mest var den mannlige programlederen som satt og drakk vann hele tiden.... Ja, gud forby at mannen må få drikke vann. Syns det der med at de er uengasjert er oppskrytt, jeg. Syns de virker dedikerte i sin jobb, selv om det ikke er så enkelt når de blir dømt nord og sør av alle sammen. Det må da gå ann å drikke på alle andre tidspunkter enn når kamera er på de. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke veldig nei, men faller nok i smak for et fåtall.. Er ikke veldig impregnert over prog.lederne og synes det til tider blir litt for mye spilling og litt for lite av hva JEG vil ha. Men smak og behag.. impregnert? Eller importert! Alt etter som Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg svippet innom NRK2 her en dag, og så noen som spilte Trackmania. Dette gjorde de i ca 10 minutter, og så var programmet ferdig. Jeg regner med det er noe mer som skjer til vanlig? Hvis ikke var det ikke vits i med programledere i alle fall. Har sett et program på svensk TV4+: Gameplay. Det var ganske allright... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nordland. Ekle programledere. Rot. Bilspill? Håper TV2`s Gameplay får litt mer å rutte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå