Marzo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg planlegger og kjøpe en 19" lcd skjerm. Jeg legger selvfølgelig vekt på at skjermen gir et godt og skarpt bilde, men også at skjermen har et "slank" design. Dvs rammen rundt skjermen vil jeg har minst mulig. Har sett litt frem og tilbake og funnet frem til to stk: Hansol 19" LCD H950 4 995,- Samsung 19" LCD Syncmaster 193T 5 995,- 1000kroner skiller disse skjermene, men hva er hovedforskjellen? Har sett mest på samsung skjermen men er det verdt en 1000 lapp ekstra? Skjermen skal brukes mest til bildebehandling, hverdags oppgavene og kanskje en skjelden gang litt spill innimellom. Hvilken bør jeg velge? Noen andre tips? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skjermen skal brukes mest til bildebehandling, hverdags oppgavene og kanskje en skjelden gang litt spill innimellom. Hvilken bør jeg velge? Noen andre tips? i såfall burde du gå for samsungen... hansol'en er for det meste bare for folk som bare skal ha seg en stor TFT skjerm... husk, "du får hva du betaler for". Mener å ha lest at Hansolen har dårlig farge gjengivning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå