BoRsE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Bryteren har følgende valg (som jeg lurer på hva er) 1. Enable / Disable (den er grei, slå av og på chippen) 2. Protect / unprotect (hva da???) 3. Bank 1 / Bank 2 (w00t???) takker for svar... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) 2. Protect/unprotect biosen. Hvis du har den på protect kan du ikke skrive på valgte bios bank 3. Bank 1/Bank 2 - Bios bank. Du kan derfor skifte mellom 2 bioser. Endret 31. mai 2004 av oifind Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Tusen takk.... men jeg har ikke noe bios annet enn den som følger med på xboxen... hvordan brenner jeg en film fra pcn (divx etc.) på en cd og så spiller av på xboxen ? vet du det? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Med Nero? Husk at CD-R er noe de tre ulike spillerene som du kan ende opp med i en Xbox er kresne på. Hvis du tenker på en medieavspiller, så er det vel XBMC du vil ha. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er ikke alle DVD-rommene som liker cd-r så godt nei! Kan tenkes at du blir nødt å brene på DVD. Kan lønne seg å finne ut hvilken DVD rom du har før du begynner å brenne for mye Hadde en link en gan til en side som hadde bilder av de forskjellige DVD-rommene men denne har jeg selvfølgelig ikke lenger Eller så kan du jo overføre til hardisken på xbox-en via ftp da! Vet ikke om du har satt i en større hardisk men det skulle i alle fall være noen gigabyte ledig på hardisken... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har nå klart å lage en BIOS cd og legge inn en ny BIOS på BANK 1 men en sier jeg må bruke ett dashboard program (vet ikke om det er lovlig så sier ikke navnet) og etter jeg har instalert det (på en eller annen måte) må jeg instalere Xbox Media Center (på en eller annen måte) noen som kunne tenke seg å adde meg på messenger å hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå