capy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) begynte på en HTPC for en stund siden. det eneste jeg mangler nå, er en bitte liten viktig del.. tv-kortet! TerraTec Cinergy 600 TV EuroCup Bundle PCI ser ut som å være en grei pakke. jeg har kabeltv, så jeg skal ikke ha noen satelitt kort. men har også hørt mye varmt om Hauppauge!, så jeg er litt usikker. det jeg skal bruke tvkortet til er: timeshifting recording/playback radio noen som har noe å anbefale? vil ha så bra billedkvalitet og lydkvalitet som mulig uten å skifte til digital kabeltv. edit: hva er egentlig forskjellen på tvkortet på ukens tilbud på komplett og tvkortet jeg har linket til lenger oppe? Endret 31. mai 2004 av capy Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er mange tv-kort i prisguiden. Lenke til kommentar
capy Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) det svaret hjalp lite. burde jeg heller gå for Hauppauge! WinTV PVR250? ser at det koster en del mere, men kvalitet spiller ganske mye rolle. Endret 31. mai 2004 av capy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det bästa är ett Hauppage WinTV PVR350, belastar nästan inte processorn alls. Fantastisk kvalitet på TVutgången, och du kan se på en DVD samtidigt som den schemalagda TVinspelningen körs i bakgrunden. WinTV PVR250 duger också fint, och jag tror att du kommer tycka det är värt de extra pengarna. AM Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ukens tilbud på komplett er med radio: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300163&cks=PRL Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vurdere å kjøpe det selv. Er litt usikker noen som kan si noe om det kortet ???? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nei, eneste at jeg selv og vurderer å kjøpe det! Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har et MSI TV@nywhere, som er greit nok... Det ser ut til å være bra til det meste bortsett fra fotball-kamper. Er det noen som har prøvd å se fotball-kamp med tv-kort? Og har noen en kort-anbefaling de er fornøyd med? Jeg skal forøvrig også kjøpe et nytt kort snart, men mitt skal kjøre i Linux. Noen gode tips? Har også hørt en del skryt av Hauppauge PVR250, men håper at noen skal tipse om et rimeligere kort ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå