Solarstone Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Lille søstra mi satt på en buss ifra Oslo sentrum istad og var på vei hjem da bussen hun satt på kjørte over en person som sku prøve å rekke bussen! mannen ble kjørt over at et av hjulene på bussen! triste saker ...all medfølellse til han som ble kjørt over! Endret 31. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Stakkars buss-sjåfør, og stakkars mann Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Døde han? Hvilken buss var det? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Uffda, få henne til psykolog. Slikt kan være litt ekkelt.. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Uffda, få henne til psykolog. Slikt kan være litt ekkelt.. hun er 16 år og forstår godt hva som har skjed, mamma, pappa +meg har snakket med henne...hun er jo så klart rystet over hva som har skjed..men hvem ville ikke vært det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er sykt. Kordan gikk det med fyren? Har det kommet i noen nettaviser? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Døde han? Hvilken buss var det? vet lite om hva som skjedde med han var 37 bussen til Helsfyr (tror jeg) Endret 1. juni 2004 av darapa Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det er sykt. Kordan gikk det med fyren? Har det kommet i noen nettaviser? vet ikke om det har kommet i noen nettavis enda Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Grøss tar 37 bussen en del. Sjåførene på den bussen kjører ikke akkuratt noe stabilt da skal passe på når jeg går på bussen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er sykt. Kordan gikk det med fyren? Har det kommet i noen nettaviser? nettaviser? hehe seFF Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 var 37 bussen til Helsfyr (tror jeg) Den tar jeg minst 3-4 ganger i uka. :| Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvordan gikk det med bussen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvordan gikk det med bussen? Litt slem, kanskje, men men. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den vakke slem... Den var ikke noe annet enn forkastelig.. mannen ble kjørt over at et av hjulene på bussen! Utifra dette så tror jeg neppe denne mannen overlevde... dumt at sånn skal skje, men utifra det jeg leste så virker det som om mannen som døde mest skyldig i dette... ofrer alt for å rekke bussen liksom.. virka sånn.. Bussjaføren må ha det utrolig vondt nå... selvom det muligens ikke er hans som skal ta mest av ansvaret... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men, hvem har sagt at han ble kjørt over på hodet? du kan nok bli overkjørt ett av beina og leve enda! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Bussjaføren må ha det utrolig vondt nå... selvom det muligens ikke er hans som skal ta mest av ansvaret... Er mannen død, blir busssjåføren uansett tiltalt for uaksomt drap, ingen vei utenom Endret 1. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jør vondt som f**n å bli kjørt over en fot da... Full medfølese forr mannen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja.. full medfølelse for mannen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå