Sushigirl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei! Så kjekt at det var et bilforum her, også. Jeg har hatt max uflax, og sølt litt oljemaling på bilen, når jeg malte huset. Noen gode forslag for hvordan jeg kan få dette vekk, for en rimelig penge? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Du får kjøpt 3M sitrusrens på de fleste bilrekvisita butikker. Den vil nok ta det meste av malingen. Så bør du polere etterpå.. Da tror jeg det skal bli bra. Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hei! Takker for svar. Det var noe sånt som ble løsningen, ja, og bilen ble enda finere enn den var fra før! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Men en skal også huske på at sitrusrens stikker av med lakken om en ikkje får det vekk etterpå....That is some powerful shit man. Sitrusrens er forresten også et godt tips til å få felgane skinnande reine. Lenke til kommentar
Narmacil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sitrusrens er bra for det aller meste.. Skremmende kraftige greier... Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Vi brukte noen servietter fra noe som het Swarfega Black Box, kjøpt hos Maske. Renseserviett til rensing av maling, lakk, lim, polyester, trykksverte, epoxy samt olje og andre vanskelig skitt. De fungerte helt utmerket. Fikk anbefalt det av en bildel-butikk. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du får kjøpt 3M sitrusrens på de fleste bilrekvisita butikker. Den vil nok ta det meste av malingen. Så bør du polere etterpå.. Da tror jeg det skal bli bra. Det har du rett i Lenke til kommentar
Volvolarsen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Prøv å søl bremsevæske på lakk, og la det ligge der over natten, så tar du og spyler rent med høytrykkspyler. Dermed ser du blankt og fint metall Prøvde på en lakkert braskplate engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå