EttanSmurf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei alle sammen.. jeg er ny i forumet.. Jeg skal begyne og spille diablo igjen.. multi så klart. Så lurte jeg på hvem som spiller diablo, og om noen gidder og hjelpe meg med en meph sorc så jeg kan skaffe utstyr til og lage en bra ama etterhvert.. Jeg har spilt d2 i 2 år,, men sluttet for 1 år siden.. har sååå lyst til og begynne igjen... så lei cs og bf og alle action spill.. Mvh Robin Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg kann, bare kontakt meg når du er på, brukernavnet mitt er dagothar. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ahh.. livsfarlig.. ett game og du er hekta.. tør ikke begynne igjen.,. forrige gang gikk hardt utover resten av livet.. Lenke til kommentar
benredik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg spiller kun hardcore, men hvis du skar spelle hc kan jo jeg sikkert hjelpe deg litt i gang.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ahh.. livsfarlig.. ett game og du er hekta.. tør ikke begynne igjen.,. forrige gang gikk hardt utover resten av livet.. lol me 2 .... hadde 5 stk som var over level 82 menne sluttet og spille så gikk konton et annet sted Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hvis du spiller SCNL kan jeg kanskje hjelpe... må skryte litt: har: pala (trade char) lvl 83 sorc (MF orb 450mf) lvl 90 Baba (cow åpner, dual baranars ) lvl 80 Javazon (cow killer) Lvl 82 sorc (lighting sorc / weakner) LVL80 Baba (Dual eth botd cb/enigma, act 3, 5 booster) lvl 85 Amazon (PVM) Lvl 86 Druid (PVP, Rabies med 44k skade) Lvl 73 av utstyr, kan jeg skryte med 2xeth botd cb, 3x enigma, 1xcta 2/1/3 , 16060ias med 500def og 100life, WF "vex". Og 14 vex runer, en del 290s og 3/20/20. Også har jeg 2xmule kontoer med totalt 14mules som er fulle (de fleste) med -b-r-a- utstyr som shako, gaze, GF, shaft, skully og hele sett som jeg selv har mf'a frem *EzoDeath, hvis du spiller SCNL, så kan jeg sikkert hjelpe deg... Spiller lite nå for tida da... føler at jeg virkelig HAR runna spillet, kan jo få hva jeg vil, når jeg vil. Kan hende jeg starter en ny PVP konto eller bare en Ezodeath2 EDIT: Jo! har også 6annier, 2unid Endret 20. juni 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hva er SNCL? Jeg skjønte ikke halvparten av forkortelsene dine men... Jeg har også lagt D2 på hylla, blir altfor fort lei hvis jeg starter en game nå, etter 3-4år med spilling Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 SCNL = softcore non ladder Eth = ethereal botd = breath of the dying anni = annihilus CTA = Call to arms 16060ias = armour med 160 enhanced damage og 60 incresed attack speed. Vex= en rune 290s= 290 posion damage small charms 3/20/20= +3max damage, +20attack rating, +20life small charm. GF = grandfather. WF= windforce shako= harlequin crest gaze= vampire gaze PVP= person vs person PVM= person vs monsters var det noen fler da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå