King-Nothing Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg hadde en mistanke om at pc`n min var full av spyware, og la derfor inn SpyCleaner for å få fjernet dette. Etter jeg fjernet en god del, ble pc`n helt håpløs. Jeg sitter på LAN og har delt internetten gjennom en switch (router), dette funket helt fett, men etter at jeg hadde slettet litt spyware, kom jeg ikke på nett. Nå har jeg lagt inn XP på nytt, men kommer kun inn i Windows ca 2 av 10 ganger. Den starter helt fint opp, men kommer bare nesten inn i Windows. Kommer til dit hvor det står Windows XP, også ser jeg de 3 blå strekene som flyr frem og tilbake for å indikere at den jobber. Men etter at den har stått sånn i ca 2-3min restarter den, og begynner på nytt. Dette skjer omtrent hver gang. Er bare heldig hvis jeg kommer inn i det hele tatt. Sist jeg kom inn byttet jeg bakgrunnsbilde, og slettet et par snarveier, men når jeg gikk inn igjen nå, var alt satt tilbake til "original". Kan alt dette ha med spyware å gjøre? Pc`n er jo ikke til å stole på i det hele tatt! Noen som vet hva dette kan være??? Endret 31. mai 2004 av knothing Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Her er mine råd (følg dem i rekkefølgen jeg skriver): 1 - Formater 2 - Ta ut TP-kabelen 3 - Sett inn XP-CD og installér 4 - Når du er ferdig med å installere starter du Windows og kontrollerer at alt står fint til 5 - Sett inn CD med antivirus-program og brannmur (Helst Norton Internet Security eller lignende) 6 - Sett inn CD med Windows-oppdateringer (SP1 og sikkerhetshull) 7 - Sett inn TP-kabelen 8 - Last ned og legg inn grafikkort-drivere etc. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ok. Ingenting annet som virker? Har jo den backupen fra SpyCleaner. Tror du det blir bra av å legge det tilbake...? Har lagt inn XP med SP-1. Holder på å laste ned alle updates nå. Edit: Litt mer info... Endret 31. mai 2004 av knothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå