Gå til innhold

Hva blir nytt med iPod gen 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært kjekt å kunne koble en mikrofon eller linjeinngang direkte til ipod for å ta opp lyd.... Med en god mikrofon og ubegrenset tilgang på lagringsplass ville dette blitt gøy

Det finnes allerede en liten mic. fra belkin(590,- fra eplehuset i Trondheim)

Lenke til kommentar

Håper man kan ta musikk fra ipoden og inn på (helst) macén(det går vist ikke så vidt jeg vet).

80gb HD bør vel først komme når de finner en måte og lage den like liten som 40gb er nå...

Ellers høres blåtann og radio ut som funksjoner som passer godt til ipod.

Digitalkamera er vel en liten tanke for mye er det ikke?:wee: (Iriver har jo det da)

kanskje gummideksel til kontaktene, sand er vel lite poppis der i gården.

Lenke til kommentar
Remeser: hastighet er ikke alt, enkelhet er det.

Da påstår du vel at blåtann er "vanskelig" da? Merkelig; Jeg kan personelig ikke se for meg noe annet trådløst system som er enklere i bruk faktisk... Er en ivrig blåtann bruker, først og fremst til små portable enheter som mobil og pc.

Lenke til kommentar
Er ulovlig med fm-SENDER, ikke radio eller mottaker...

Men det kommer også ann på styrken.

Jeg mente FM sender da

Hva i huleste skal man med en FM-sender på en iPod? Man mottar jo radio, normalt sett, ikke sender.

Som det ble sagt nedenfor, FM sender er veldig kjekt å ha, men igjen vet du ikke at det er kjekt så styr unna :thumbup:

Microfoner og FM-sendere er bare å kjøpe fra Griffin de fungerer helt konge!

Vil heller se bedre batterier over noe annet. I dag har jeg alt fra backup batterypack, bilader og vanlig lader. Batterikapasitet får man aldri nok av. Microfon/diktafon og FM-sender har jeg allerede og har lite behov for å få det integrert i iPODen.

GriffinTechnology leverer i løpet av et par dager med UPS. Normalt har du varene i løpet av tre til fire dager.

Løp og kjøp iTrip og iTalk :D

http://www.griffintechnology.com/products/

B.A.D.O :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis det skal komme en 4. generasjons iPod, vil det nok ta en stund før den kommer til Norge. Først skal de lansere iPod Mini her og de vil ikke lansere 2 iPod'r rett oppi hverandre tipper jeg, så jeg vil tippe til jul (vill gjetting)

Lenke til kommentar

MiniIpoden har jo kun blitt utsatt pga. en enorm pågang fra USA. Og dessuten tror jeg ikke at Norge akkurat er hovedmarkedet til apple :p

-

Men tror selv nok at en presentasjon ved våren/sommeren neste år, med en snarlig release i USA kort tid etterpå er realistisk, når de har fått orden og roet ned miniIpod hystreiet ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er det vel rimelig bekreftede spesifikasjoner, Apple har jo sagt at de skal annonsere den på et litt alternativt vis, så spørs om dette er måten de vil gjøre det på nå.

Ny Ipod

Må si at jeg kanskje er litt skuffet over chassiset, hadde håpet på et mer robust metalldesign a´la iPod Mini i stedet for plasten som lar seg ripe opp bare man ser på den. Ellers ser det bra ut med økning til 12 timers batterikapasitet, selv om man gjerne skulle sett mer.

Lenke til kommentar

Ble nok litt skuffet iogmed at det var relativt lite nytt med den, men selvsagt det er meget bra at den har fått en forbedret batteritid.

Noen som vet når den kommer ut? (Kommer nok først ut i USA... :p)

En litt forvanlig "designfeil" på 3gen IPOD var den tette plasseringen av skjermen som kunne gjøre at man kunne få "trykkflekker" på skjermen etter å ha hatt inni headset kontakten inne i iPoden en stund... Dette håper jeg at de har fått fiksa, selv om den er mindre...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:thumbup: Det nye med IPOD ver.4 er at det er større batteri kapasitet (12 timer istedet for 8). Også er den noe mindre, lettere smallere osv. Noen nye funksjoner i software som shuffle. Og den blir billigere en forgjengerne. De på 20GB kommer til å koste rundt 2000-3000 kr som er langt mye billigere enn før.... :yes:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...