Gå til innhold

Hva blir nytt med iPod gen 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FM-radio er vel så vidt jeg forstår ulovlig så det blir vel litt vanskelig.

Jeg håper at når apple gir ut den nye ipoden(hvis det kommer fler da) så bør de ta med nye ørepropper(ikke sånn man putter inni øret, men ett headsett som matcher med ipoden :dribble: )

kanskje bluetooth sånn at man kan overføre til hverandre, og sending av lydfiler.

jeg ønsker IKKE at det blir film på den, fordi jeg vil ikke at det skal bli fargeskjerm!!!

Lenke til kommentar

Det hadde vært kjekt å kunne koble en mikrofon eller linjeinngang direkte til ipod for å ta opp lyd.... Med en god mikrofon og ubegrenset tilgang på lagringsplass ville dette blitt gøy :)

Og, som hobbymusiker, hvorfor ikke 24 bit/96 kHz :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen antatt/fastsatt dato for når 4 generasjon Ipod kommer, og/eller blir presantert..?

Har Apple sendt noen visse "signaler" om at den snart vil komme eller er det også bare spekulasjoner.

-

Trådløs overføring iform av wLAN er nok usansynelig. Infrarød blir litt for upraktisk, så hvis det blir noen form av trådløs overføring så tror jeg det blir igjennom blåtann, for utveksling av mp3 sanger, ipod 4.gen. brukere imellom... :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
hvis det blir noen form av trådløs overføring så tror jeg det blir igjennom blåtann, for utveksling av mp3 sanger, ipod 4.gen. brukere imellom... :)

Det tror ikke jeg, er ikke hele poenget med å låse en iPod til et bibliotek for at man ikke skal kunne ta andres musikk? Hvorfor da la brukere utveksle musikk medhverandre via BT?

Lenke til kommentar
Er det noen antatt/fastsatt dato for når 4 generasjon Ipod kommer, og/eller blir presantert..?

Har Apple sendt noen visse "signaler" om at den snart vil komme eller er det også bare spekulasjoner.

Apple? Signaler? Bwaaaahahaha :D

hehe, vel det eneste vi vet er at det mest sansynelig kommer en G4 iPod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...