Coffie=JavaCode Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Her er mine ønsker: Tråløst overføring Avspilling av filmer MYE bedre batterier 80GB HD? Vel bruker ikke mer enn 2 GB på min 10GB iPod, men det er kjekt å ha encoding direkte på iPod FM radio Hva tror/ håper du kommer? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 FM-radio er vel så vidt jeg forstår ulovlig så det blir vel litt vanskelig. Jeg håper at når apple gir ut den nye ipoden(hvis det kommer fler da) så bør de ta med nye ørepropper(ikke sånn man putter inni øret, men ett headsett som matcher med ipoden ) kanskje bluetooth sånn at man kan overføre til hverandre, og sending av lydfiler. jeg ønsker IKKE at det blir film på den, fordi jeg vil ikke at det skal bli fargeskjerm!!! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 FM-radio var ulovlig under 2. verdenskrig ja. Lenke til kommentar
Peony Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmmm.....da har norges befolkning mange "ulovelige" raidoer gitt...... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er ulovlig med fm-SENDER, ikke radio eller mottaker... Men det kommer også ann på styrken. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er ulovlig med fm-SENDER, ikke radio eller mottaker... Men det kommer også ann på styrken. Jeg mente FM sender da Lenke til kommentar
maggen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det hadde vært kjekt å kunne koble en mikrofon eller linjeinngang direkte til ipod for å ta opp lyd.... Med en god mikrofon og ubegrenset tilgang på lagringsplass ville dette blitt gøy Og, som hobbymusiker, hvorfor ikke 24 bit/96 kHz Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er ulovlig med fm-SENDER, ikke radio eller mottaker... Men det kommer også ann på styrken. Jeg mente FM sender da Hva i huleste skal man med en FM-sender på en iPod? Man mottar jo radio, normalt sett, ikke sender. Lenke til kommentar
Entathraion Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 FM-sender er rett og slett genialt da du kan høre på musikken fra iPoden din i feks bilen uten bruk av kabler. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 FM vil jeg ha og større disk.....avspilling av film har ingenting på en ipod å gjøre imo. Lenke til kommentar
Entathraion Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Avspilling av film hadde vært kjempedeilig, iallefall med en tv-utgang. Da kan man titte på film akuratt når man selv vil Endret 2. juni 2004 av Entathraion Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det ser ut til at den største blir en 60GB HD. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Er det noen antatt/fastsatt dato for når 4 generasjon Ipod kommer, og/eller blir presantert..? Har Apple sendt noen visse "signaler" om at den snart vil komme eller er det også bare spekulasjoner. - Trådløs overføring iform av wLAN er nok usansynelig. Infrarød blir litt for upraktisk, så hvis det blir noen form av trådløs overføring så tror jeg det blir igjennom blåtann, for utveksling av mp3 sanger, ipod 4.gen. brukere imellom... Endret 17. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hvis det blir noen form av trådløs overføring så tror jeg det blir igjennom blåtann, for utveksling av mp3 sanger, ipod 4.gen. brukere imellom... Det tror ikke jeg, er ikke hele poenget med å låse en iPod til et bibliotek for at man ikke skal kunne ta andres musikk? Hvorfor da la brukere utveksle musikk medhverandre via BT? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kan ikke si at trådløs overføring har noen annen nyttefunksjon, er jo endel tregere enn vanlig "kabel" overføring... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det noen antatt/fastsatt dato for når 4 generasjon Ipod kommer, og/eller blir presantert..?Har Apple sendt noen visse "signaler" om at den snart vil komme eller er det også bare spekulasjoner. Apple? Signaler? Bwaaaahahaha Lenke til kommentar
andemann Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Remeser: hastighet er ikke alt, enkelhet er det. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Er det noen antatt/fastsatt dato for når 4 generasjon Ipod kommer, og/eller blir presantert..?Har Apple sendt noen visse "signaler" om at den snart vil komme eller er det også bare spekulasjoner. Apple? Signaler? Bwaaaahahaha hehe, vel det eneste vi vet er at det mest sansynelig kommer en G4 iPod Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 La oss si at de presanterer 4 gen. iPOD neste uke, når kan vi da vente å tidligst få den til Norge..? (Uten forsinkinger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå