Senitel Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 hei.. skal kjøpe meg ny maskin, har tenkt på følgende oppsett: amd 1800+ ddr ram 256-512 mb gf 4 ti4600 hk = X er det noen smartinger der som vet hvordan hoved kort jeg bør velge?? har du noen erfrainger?? det må være et ddr basert hk. det bør være RAID, og det er kjekt vis det er USB 2.0.. kortet bør ikke koste mer en 1500.. =) Hilsen Senitel Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 svar plz... det haster.. er det ingen som kan hjelpe meg? :smile: :?: :?: :?: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 msi kt3-ultra koster rundt 1500. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Et godt og relativt billig kort er EpoX sitt 8K3A+ som fås kjøpt på http://www.databutikken.no. Denne har VIA KT333 chipset, HPT372 RAID-kontroller, 6 PCI-slots, veldig bra BIOS, m.m. (finn ut mer på Databutikken) Dessverre har ikke dette kortet USB 2.0, og prisen er også litt i overkatn av maksprisen din, ca. 1750kr. Jeg er sikker på at du klarer å finne et tilsvarende kort med KT266A chipset til under maksprisen din, men med et KT333 chipset er du garantert at HKet vil vare ut dette året og vel så det (for å si det på denne måten). [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-12 15:12 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 kt3 ultra-aru er på tilbud på http://www.psdata.no denne uka. det har et veldig bra innebygd lydkort oxo. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Les tester! De fleste her i forumet kan vel søke på nettet og eventuelt på sider? Det finnes et lass med sider på nettet som tester hardware, og deriblant hovedkort. Vi har også "erfaringer" her på hardware.no, der finner du sikkert noe på hovedkort... Jeg sier ikke at du ikke skal legge inn denne posten i forumet, men gjør et forsøk selv! Hvis du har prøvd dette så er greit, da må jeg bare beklage, men hvis ikke, prøv det! Du vil få mye ordentlige svar hvis du leser tester utført i en "testlab" enn vanlige folk som sier noe, det kan være en masse de har glemt o.l. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Abit KR7A-RAID Er kortet jeg vil anbefale. 1255 kr hos senit.com er jo en genial pris for et så bra produkt. Bra hovedkort test kan finnes på tomshardware.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå