Gå til innhold

Zonealarm oppfører seg helt idiot!

Anbefalte innlegg

Noen som har problemer med zonealarm Pro for tiden, etter jeg lastet ned ny verisjon så driver den å skaper seg hele tiden. Henger/stopper liksom etter en stund slik at den ikke slipper inn eller ut traffic. Har ikke krysset av eller stillt noen lock eller lignende. Lurer på hva dette kan være.

Hvordan er den brannmuren som følger windows? Kan den sammenlignes med zonealarm eller?

mvh

Kosmo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde 5.0 først, her skjedde det mye rart. Nå bruker jeg ver 4.5.594.000 her er det tydeligvis også mange bugs. Får vel da prøve enda en verisjon tilbake 4.5.538.001. Var denne jeg brukte før ting begynte å henge.

Lenke til kommentar

kom over en søt liten jævel mens jeg lette etter en erstatning for zonealarm:

kerio personal firewall

saken har alle funksjoner som du finner i zonealarm...

pass på, den funker som pro utgaven i 30 døgn og så trapper den ned til gratis utgaven etter at den tiden går ut. det vil si at den skrur av noen funksjoner (som jeg tror jeg har drept de fleste av allerede så det er ikke noe stort tap akkurat :)

Lenke til kommentar

Må bare si det, Kerio er noe drit, den maser 200 ganger om samme programmet, den spør om absolut alt og den ser bare ekkel ut.

Brannmuren til Xp er grei, det eneste som plager er at den ikke har valg om du vil blokke programmer fra nettet, det er for eks irriterende at media player skal på nette å vise deg all den unødige reklamen.

Lenke til kommentar

Har erfart lignende problemer med XP og Zonalarm(maskinen hang seg ved loggbytte), så jeg

pensjonerte ZA, og satte opp den innebygde FW i XP.

Den er i og for seg helt kurant den, men du mister jo endel

funksjonalitet da.

Men til hjemmebruk så holder den i massevis.

Du kan teste brannmuren med SHields UP på grc.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...