Lotus-Omega Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Trenger så sårt hjelp fra erfarne brukere der ute. Sitter nå hos min bror og spiller Americas Army 2. Når en spiller så går det helt greit, har en ping på ca 100, men når vi begge går inn på samme server så fyker pingen helt J**lig høyt og det bare lagger. Er det normalt eller er det noen triks eller innstillinger som ikke er riktige. Er iallefall en Jensen router vi bruker. Håper noen kan hjelpe der ute. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er ikke så rart del "lagger" når dere bare har en 700 linje, det betyr at dere begge bruker linja samtidig, og da splitter dere linja og får ca 350 kb/s hver.. det er nok derfor.. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Men likevel... Har 704/128 linje selv og det er ikke noe problem å spille bf1942 to stk på samme server. Hadde ping på under 80 begge to... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hmm da er det nok noe rart - sjekk linja it-avisen.no og kom tebake med hva du fikk .. eller kanskje det er routeren.... er det trådløst eller kabel ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dette pleier normalt å skje når begge to bruker samme port. Hadde samme problemet med RTCW, men når vi brukte forskjellig port så funka det helt greit. Se om du et sted i spillet kan endre gameport eller les litt på sidene til spillet... Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Har sjekket linja og den er på over 704. Det er en jensen kabel router som vi bruker. noen som snakket om gameport her. Er det en mulighet at det er der feilen ligger? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er ikke så rart del "lagger" når dere bare har en 700 linje, det betyr at dere begge bruker linja samtidig, og da splitter dere linja og får ca 350 kb/s hver.. det er nok derfor.. Man kunne fint spilt fler på den linjen enn to oxo. Jeg og en kompis spilte 2 på ei isdn linje for et par år siden, da hadde vi 50-60 i ping i cs. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er ikke så rart del "lagger" når dere bare har en 700 linje, det betyr at dere begge bruker linja samtidig, og da splitter dere linja og får ca 350 kb/s hver.. det er nok derfor.. Man kunne fint spilt fler på den linjen enn to oxo. Jeg og en kompis spilte 2 på ei isdn linje for et par år siden, da hadde vi 50-60 i ping i cs. Bruk Netlimiter og sjekk hvor mye båndbredde spillet bruker. Da får du ihvertfall en bekreftelse på om det er er for lite båndbredde eller ikke. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 det er sykt visst du brukte isdn linje og hadde ping så "liten" ping, jeg har nå 12-30 med adsl.. og er 1 bruker, så jeg må si det ikke vær vært, dere hadde sikkert ikke stilt i console på cs da, gjør du det så det blir bra, så stiger pingen en god del Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Har nå prøvd netlimiter men uten noen resultat. PC er JEVELENS redskap. Nå skal jeg ha en med kulehode og rettetast. Får ping helt opp i 1500. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er det muligens er dårlig server dere spiller på? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 har prøvd alle slags servere der den har ping på 60 og til og med vært helt alene. Men er det noen innstillinger på routern som gjør at det går helt på tryne? Er ikke så rå på nettverk og den slags. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Du må huske på at du bare har 128 ut da.Online gaming krever bra ut hastighet også.Hjelper ikke bare med bra ned hastighet.Jeg har 2Mb fra Telenor(kun 256 ut)men det funker fint med 3-4 på Wolfenstein Enemy territory,så 128 ut er nok litt i det minste laget.....(jeg får egentlig over 320 k ut da.....) Lenke til kommentar
Fury Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har nå prøvd netlimiter men uten noen resultat. PC er JEVELENS redskap. Nå skal jeg ha en med kulehode og rettetast. Får ping helt opp i 1500. Netlimiter var ment for feilsøking, og ikke problemløser .. Hvor mye brukte PC'en i gjennomsnitt av båndbredde (nevn både opp og ned) når du spilte spillet online med en spiller? Endret 31. mai 2004 av Fury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå