Laibach Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) i den siste tiden har det dukket opp en hel del nye maps i Far Cry men jeg kommer ikke inn på dem. jeg kommer bare inn på de vanlige. dvs Assault Mode: mp_airstrip mp_dam mp_dune mp_freighter mp_jungle mp_mangoriver FFA and TDM: mp_cliffside mp_monkeybay mp_monkeybay_n mp_radio mp_surf hva må jeg gjøre for å komme inn på de andere? har prøvd å finne nye maps på www.farcrythegame.com men der var det ingen. Endret 31. mai 2004 av Laibach Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 du starter et av de brettene som du listet over, tar opp console og skriver \map xxx Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Zyndrone: det er bare singelplayer bane du starter på den måten. du finner baner på f.eks. www.farcryhq.com og www.farcryarena.com dei banene du laster ned, må du legge i levels mappa til far cry, deretter er det bare å starte nytt multiplayer game og velge den bana du vil spele. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 takker for svar skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå