lindy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei. Eg må etterkvart kjøpe meg ein PDA til bruk i arbeid. Er ny på området, men har freista leite litt på nettet utan å verte klokare. Eg skal først og fremt ha ein PDA som kan romme fleire oppslagsverk med rask tilgang. Vidare bør den vere rask, ha tilkopling for WLAN og CF. Eg kjem og til å kreve gode moglegheiter for å spele av musikk. På fritida jobbar eg ein del med fotografi, slik at skjermen bør vere bra. Storleik er ikkje så viktig, dermed vil eg ha ein med 480x640. Primært vil data gå frå PC via WLAN, men det er jo kjekt om det gå an å kople til eit lite/moderat tastatur som kan brukast i knipetak for å notere inn diverse. Etter det eg kan sjå er det kun toshiba e800/e805 som fyller desse krava pr idag. Dessverre finn eg ikkje info om pris i norske kroner. Kan nokon fortelje meg kor mykje den kostar ? Veit nokon om andre modellar som er aktuelle ? Kjem det framover modellar som kan fylle krava ? Takkar på førehand for hjelp. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 du kan jo gjøre litt undersøkeles selv på egen hånd på Idedata her finner du bra utvalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå