Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noen som veit om noen som leier ut webhotel UTEN domene? Jeg har 5domener så trenger ikke det! Jeg har leita og send mail til mange og lurt på om jeg kan få leie uten domene men, uten hell:P Så veit dere om no kanskje? Jeg har sett en del på server housing og men det er så dyrt:P selvom jeg har egen server..! Mvh. Thomas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noen som veit om noen som leier ut webhotel UTEN domene?Jeg har 5domener så trenger ikke det! Jeg har leita og send mail til mange og lurt på om jeg kan få leie uten domene men, uten hell:P Så veit dere om no kanskje? Jeg har sett en del på server housing og men det er så dyrt:P selvom jeg har egen server..! Mvh. Thomas domenetorget.net har noen tilbud..du kan også kontakte dem på mail (svarer som oftest innen en time uansett dag) og få et spesialtilbud.. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noen som veit om noen som leier ut webhotel UTEN domene?Jeg har 5domener så trenger ikke det! Jeg har leita og send mail til mange og lurt på om jeg kan få leie uten domene men, uten hell:P Så veit dere om no kanskje? Jeg har sett en del på server housing og men det er så dyrt:P selvom jeg har egen server..! Mvh. Thomas De fleste tilbyr dette så lenge du ikke er ute etter "ekstrem-lavpris" leverandørene siden disse dekker ofte lavere webhotell pris med fortjenesten dem har på domenet. Den som har det mest tydlig slik blir webdeal som tar ca. 200,- for billigste webhotell men så har du obligatorisk "domeneadministrasjon" til 400,- siden du må ha domenet ditt hos dem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Alfa Beta Størrelse (MB) 30 50 Trafikk/mnd 1 GB** 1 GB** Pris pr. måned: 15,- 18,- ** Ekstra båndbredde: NOK 12,- pr. mnd. pr. GB Inkludert i begge webhotellene: Gratis Kanoodle Search Engine for 5 US$ Ubegrenset e-post konti (POP3) Ubegrenset ftp konti Ubegrenset ant MySql databaser PHPMyAdmin Kontrollpanelet CPANEL (Se full oversikt) se DEMO CGI/PERL PHP 4 Apache ASP FrontPage Extensions Email Autoresponders Email Forwarding Webmail (NeoMail , Imap, Horde) Webstatistikk Spam-filter Fantastico deluxe autoinstaller Forhåndsinstallerte scripts Shared SSL Beskyttede Kataloger Gratis teknisk support Tilgang til eget supportforum du kan også kontakte dem på denne adressen hvis du ønsker webhotell på over 1500mb! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Posten stenges grunnet dårlig topic. Vennligst les retningslinjene bedre. Topic skal være *beskrivende* ovenfor innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg