Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) edit: dobbel Endret 11. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) RA2RA2: YR CS Spiller RA2 og RA2: Yuris Revenge vi også Ellers: CS steam BF 1942 UT Edit: skriveleif Endret 11. januar 2005 av mummi-pappa Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 StarCraft! Desidert beste spillet som er laget! Men hvis det ikke er noen fler å spille mot så kan jeg ta til takke med WC3 Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) På våre lan pleide det å være: CS? JAAA! cs cs cs! hellige go' csn! jeg eier!!! cs cs cs å jeg er så godd!! du sugg!! gulL! mer! cs! å ja å ja å ja SEEEEE ESSSSSS! Det er det heldigvis nesten slutt på. Nå går det i WC3:TFT med mappet DotA Allstars! ' også en del COD og Snes spill! Edit: Wc3 Dota tror jeg blir spilt mest hos oss.. Riktig det Mads! Husker du compo campen? kjeeeett eid dere da... Endret 14. januar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
adundas Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 the one and only: INSANE ja...spillet heter "insane" og det er insane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå