alfabanan Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 "Hello I have no chix0rz, I must use pr0n to get sexual satisfation. Won't you please sodomize me with a large dead horses cock!?!" Hahahahahahahahahahaha!! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Blir for det meste IRCing, sjekke opp jentene som er på LANet (gjerne via IRC), litt programmering, prøve å sjekke opp guttene på LANet (over IRC) og ende opp med litt slagsmål, webdesign, fikling med servere/firewall, leeching, IRCing, og om jeg virkelig kjeder meg spiller jeg litt RA2 multiplayer, eller ricochet (half-life mod). blir for det meste diskusjoner om hvordan man kan redde verden på IRC klokka 0400 siste kvelden da Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 På mini lan så går det vell i dette.. cs (absolutt). battlefield 1942 half life (litt) Men no når alle som er med på disse mini lanene har fått seg ny pc så blir det vell battlefield vietnam/1942 litt cs og halflife. Masse mat men det kommer man seg ikke utenom på lan Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Er det egentlig noe å flashe ut? Det er sånn som: "Hello I have no chix0rz, I must use pr0n to get sexual satisfation. Won't you please sodomize me with a large dead horses cock!?!" Lenke til kommentar
Dodgy Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har vært på mange og selv hatt mange minilan med venner. I begynnelsen så var det mest CS det gikk i. Men dette har blitt bedre etterhvert. CS er jo et spill som utrolig nok fremdeles holder følge med nyere spill. Men etterhvert har det blitt mer BF V og BF 1942 i stede for CS. Et UFATTELIG morsomt spill som så absolutt burde anbefales på mini lan ( ca. 8 stk ) er Midnight Club 2. Det er så utrolig hvor engasjert man blir i det spillet når man spiller Capture The Flag. Så listen over de spillene som blir mest spillt på LAN er vel da: Counter Strike BattleField Midnight Club 2 Andre spill som vi spiller, men ikke fult så mye er: GTA Vice City NFS Underground Far Cry Unreal ( 2003 - 2004 ) Ingen av oss på LANene er spessielt glad i strategi spill. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Counter Strike og Age of Empires 1&2 Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) På lan jeg bruker å dra å bruker vi å være rundt 8-10 stk. Da spiller vi spill som: Battlefield 1942 Neverwinter Nights litt BFV Science & Industry (HL mod) Science & Industry er utrolig artig når vi deler opp lag i 4vs4/5vs5 også diskuterer vi og lager noen enkle taktikker også tar vi en skikkelig match. Endret 5. juni 2004 av Hkn Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 På privat LAN går det stort sett bare i WC3 TFT. Men når jeg er på offentlige blir det litt mer blanding. CS RA2 SC BF 1942 og Viet UT aller versjoner Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 På lan spiller vi: Counter Strike (Huff, tragisk i lengden) BF 1942 Desert Combat WC 3 Og før UT Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 WC3!!!!!!!!!! og litt bf:vietnam Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Warcraft III TFT Call of Duty Starcraft I det siste: BF Vietnam Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm blir jo alltid de nye spillene som har kommet pluss need for speed er jo en slager. Og quake 3 som jo er tidenes beste spill. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Warcraft 3, cs og bf går det vel mest i tror jeg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Cs Desert Combat Ra 2 I kronologisk rekkefølge Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 WC3+tFT Soldat BF UT2004 Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 For min del splller jeg vel i hovedsak mest Starcraft:BroodWar.... men kan også finne på å spille spill som, UT2004, AvP2 Primal Hunt, Red Alert, Fallout Tactics osv. cs har permban Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 opp gjennom tidene må jeg nokk indrømme at det må ha vært cs. mye spilling av det når jeg var mindre. Ellers WC3/FT - UT2003/2004 - BF:DC/BF:v - Call of duty Lenke til kommentar
Metino Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hmm Wafract III TFT CS NS Diablo II BF COD Tja, er vell disse jeg er mest borti på LAN! Warcraft 3 TFT Cannot hide my love for Warcraft Edit: Glemte nevne Utx seriene Endret 30. juni 2004 av Cheeta Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Warcraft TFTBattlefield Vietnam UT2004 Og noen få andre spill.. jeg og noen andre kompiser "vota" over spill vi skulle spille, her er lista: HER men det har uanstett nesten bare blitt WarCraft ( ) åjåj det var en vill skrive leif på den lista de :/ Knut Eirik's lise: ^^ Det går mest i CS Du skriver ikke rent lite feil du heller. Nei, og du bryter ikke få regler heller, Les rettningslinjene Punkt 1 og 4 før du slenger du mer spydigheter, det finnes folk med dysleksi f.eks. på en måte blir det akkurat det samme som og mobbe en blind person fordi han ikke kan se. ---- Ang. Hva som blir spilt på LAN hos meg, så er det vel uheldigvis CS, men så greier jeg og få lurt folka til og spille UT2003, slik at jeg kan banke dem litt jeg også, ellers flokker det seg folk rundt meg når jeg viser(eller viste) frem min Jedi karakter i SWG:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå