ophylicious Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har et lite problemt med internetten. Jeg tror at det er IE som forårsaker dette problemet. Etter at jeg har vært noen timer "online" så er det ikke alltid jeg kommer meg på internettsider. Det eneste jeg får fram er "Siden kan ikke vises" Sånn får jeg på alle sider. Alle bilder som på internettsider vises heller ikke. Bare et rødt kryss. Noen som vet hva feilen er? Eller har noen gode tips? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har du skjekket at exploerer har lov til å vise bildene. Verktøy->alternativer for internett->avansert. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Har du skjekket at exploerer har lov til å vise bildene. Verktøy->alternativer for internett->avansert. Jeg fant ut hva som var problemet. Denne kan bare stenges nå. Thorsen, nei det var ikke det du sa som var problemet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Thorsen, nei det var ikke det du sa som var problemet. Hva var det da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har du skjekket at exploerer har lov til å vise bildene. Verktøy->alternativer for internett->avansert. Jeg fant ut hva som var problemet. Denne kan bare stenges nå. Thorsen, nei det var ikke det du sa som var problemet. Når du finner ut hva problemet var, forteller du hva du gjorde for å fikse det. Så kan kanskje andre enn du ha nytte av det. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Har du skjekket at exploerer har lov til å vise bildene. Verktøy->alternativer for internett->avansert. Jeg fant ut hva som var problemet. Denne kan bare stenges nå. Thorsen, nei det var ikke det du sa som var problemet. Når du finner ut hva problemet var, forteller du hva du gjorde for å fikse det. Så kan kanskje andre enn du ha nytte av det. Eneste jeg gjorde var å kjøre en ad-aware. Var ikke noe mer en det. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Snodig hva spyware kan gjøre... Har du vurdert å kjøre opera eller firefox? Synes de begge er bedre og mindre ressurskrevende enn IE... Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når skal folk lære seg at internett ikke er noe man kan eie, kjøpe eller være feil på ?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har du skjekket at exploerer har lov til å vise bildene. Verktøy->alternativer for internett->avansert. Jeg fant ut hva som var problemet. Denne kan bare stenges nå. Thorsen, nei det var ikke det du sa som var problemet. stenge request blir godkjent siden emnefeltet ikke var særlig bra brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg