Thel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har letet litt etter kabinett i det siste! På netshop fant jeg et Cooler Masterkabinett jeg virkelig likte designet på! Stilig uten for mye tull på! Noen som har erfaring med dette kabinettet? Hvilket av strømforsyningene på netshop som koster under kr 500 er best? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har ikke noe erfaring med det kabinettet men det er Sikkert et helt OK kabinett det der... Hvilket av strømforsyningene på netshop som koster under kr 500 er best? Kansje denne...? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kabinettet så helt greit ut det.. har den psu som er annbefalt over. er litt lite hvis du skal ha 64-bit(får få molex kontakter, psu startet ikke nå flere ting var på samme kontakt) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har hørt mye godt om det kabinette...men en kan aldri vite.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette kabinettet? Bra kabinett og PSU Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette kabinettet? Hvis trådstarter kjøper det kabinettet så tviler jeg sterkt på at han kommer til å angre! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette kabinettet? Hvis trådstarter kjøper det kabinettet så tviler jeg sterkt på at han kommer til å angre! hva mener du med at han kjøper? til trådstarter: hvor mye peng har du tenk å legge i kabinett og psu? Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva mener du med at han kjøper? Jeg sa HVIS trådstarter kjøper det kabinettet så tviler jeg på at han kommer til å angre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva mener du med at han kjøper? Jeg sa HVIS trådstarter kjøper det kabinettet så tviler jeg på at han kommer til å angre sorry.. min feil. leste helt feil. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 men han spør om erfaringer med CM kabisset, og hvilken PSU til 500 er best!, ikke hvilket annet kabbis han skal kjøpe, kjøp det kabinettet det er drit bra og kjøp en F/S 350 (Målt 452w)! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det kabinettet vil du ikke angre på... Dte er rett og slett helt nydelig, og jeg har 2 venner som har det. De er ihvertfall veldig fornøyde Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor betale 1200kr når du kan betale 800kr og få noe som er like bra? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har ca 1000 kr å legge inn i kabinett og psu! Til dere som anbefaler h600b må jeg bare få avklart at jeg helst ikke ville ha det! Har 3-4 kompiser som har/har bestilt akkurat det kabinettet, vil helst ikke ha det samme kabbiset som alle andre på "mini-lan'ene" jeg bruker og arrangere.. Har også sett på dette og dette? Noen som har noen meninger? Jeg skal ha et a64 system på socket 754, hvilket strømforsyning? Prisen må være under 500kr:) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har ca 1000 kr å legge inn i kabinett og psu!Til dere som anbefaler h600b må jeg bare få avklart at jeg helst ikke ville ha det! Har 3-4 kompiser som har/har bestilt akkurat det kabinettet, vil helst ikke ha det samme kabbiset som alle andre på "mini-lan'ene" jeg bruker og arrangere.. Har også sett på dette og dette? Noen som har noen meninger? Jeg skal ha et a64 system på socket 754, hvilket strømforsyning? Prisen må være under 500kr:) det siste kabinettet du ser på der er abselutt å annbefale. det er ikke helt overkill ferdigmodda, men helt greit til den prisen. som psu kan du jo kanskje tenke på denne. veit den er litt over men det er ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hva med denne psu'en da? Er litt skeptisk siden det er 400w til 368kr, det er jo under 1 kr pr w hehe:) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan anbefale dette på det varmeste! har det selv... ideelt å modde også for oss som liker det Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Blir mest sannsynelig ikke å modde det, eller jo, forresten! Kansje etter en stund når jeg begynner å bli "lei" kabinettet jeg tilbringer en god del tid foran hver dag Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 se på denne strømforsyneren aspyr Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Blir mest sannsynelig ikke å modde det, eller jo, forresten! Kansje etter en stund når jeg begynner å bli "lei" kabinettet jeg tilbringer en god del tid foran hver dag Det blir man ofte før eller siden, kabinettet er fint med og uten modding Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hvor stor strømforsyning må jeg ha for et oppsett med a64 3000+, 2 harddiscer, 2 cd/dvd-rom, 2 rambrikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå