Gå til innhold

Radeon 9800 pro og XP = LOL?

Anbefalte innlegg

krist2 ga svaret jeg trenkte, jeg fatter heller ikke at folk er mere interesert i andre ting enn hva posten min hjalt.

uansett. takk for all hjelpen folkenz! min Radeon er tilbake til 110% performance.

-RiviEr

Endret av RiviEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jammen det var til stor hjelp Betroz  :thumbdown:

Hold kjeft din frekke drittunge.

:yes:

Edit: Forklarer hvorfor jeg mener dette.

Det er da slik at når en person ønsker å få vite noe fra person A, så pleier det ikke å hjelpe å slenge dritt til de som skal hjelpe person B. Jeg som da er person C, ser hva som skjer og sier meg enig i hva person B sier om person A.

Håper person A kommer i fremtiden til å være litt mer posetiv.

Edit 2: Det med at du ikke bør være tilkoblet internett stemmer ikke med min erfaring. I den første posten sa han som lagde denne posten at han bare fikk 15FPS i spill. Dette viser jo ingen ting, egentlig. Det er ikke alle spill som trenger høy FSP, eller oppererer med det. Eks Far Cry, HL2 Beta, Doom3 Beta, de fleste fly simulator spill.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
krist2 ga svaret jeg trenkte, jeg fatter heller ikke at folk er mere interesert i andre ting enn hva posten min hjalt.

uansett. takk for all hjelpen folkenz! min Radeon er tilbake til 110% performance.

-RiviEr

fint det gikk i orden! :D

Lenke til kommentar

avslutende inlegg for denne posten:

Da jeg started denne posten, hadde jeg 15fps, på en 3.2 ghz 1 gig ram.

Da jeg fikk hjelp, og problemet var løst. Har jeg 50-80 fps eller average 65 i Forgotten battles, hvor jeg hadde 15 før.

Det som skjer når du drar ut netverks kabelen etter en avinstalering av drivere og restarter pc`en er:

Windows Xp er bygd for og være smart, dvs at når du er koblet mot nettet, gjør den alt for og fungere så "automatisk" som mulig, tar du fra xp denne muligheten, vil du plutselig få valget om og søke etter driver eller og avbryte.

[ingen flere inlegg takk]

-RiviEr

Lenke til kommentar

:scared:

får håpe det lå noe mer bak det utsagnet..

og @ gspr, "en sånn en" vil sikkert si en som er mer opptatt av å kritisere språket til folk som lager nye topicer, framfor å hjelpe dem.. :mad:

On topic har jeg vel ikke noe mer å si en det som har blitt sagt.. prøv en drivercleaner eller noe i den duren.

lykke til ;)

Det som lå bak det er simpelt det at folk gir frekke kommentarer når de ikke får den hjelpen de syntes de fortjener.. Betroz fikk ikke betalt da han sa det han sa, det var bare noe han ville si.. Hvorfor rivier ser ned på han da vet jeg ikke, derfor reagerer jeg... Det fikk jeg en advarsel for..

GG HARDWARE.NO!

Lenke til kommentar

Bare for å si det så syntes jeg ikke at vi skal klage på folk som skriver litt feil her og der....det er fort gjort å stave feil. Det er ikke alle som skriver 100% korrekt norsk(meg medregnet). Så lenge vedkommende gjør seg forstått, så syntes jeg det burde være ok.

Smil og hjelp hvis du kan! :yes::yes:

Lenke til kommentar

:yes:

Edit: Forklarer hvorfor jeg mener dette.

Det er da slik at når en person ønsker å få vite noe fra person A, så pleier det ikke å hjelpe å slenge dritt til de som skal hjelpe person B. Jeg som da er person C, ser hva som skjer og sier meg enig i hva person B sier om person A.

Håper person A kommer i fremtiden til å være litt mer posetiv.

Edit 2: Det med at du ikke bør være tilkoblet internett stemmer ikke med min erfaring. I den første posten sa han som lagde denne posten at han bare fikk 15FPS i spill. Dette viser jo ingen ting, egentlig. Det er ikke alle spill som trenger høy FSP, eller oppererer med det. Eks Far Cry, HL2 Beta, Doom3 Beta, de fleste fly simulator spill.

Hvilken person er jeg?

Lenke til kommentar
Det hjalp å ikke være koblet til nett mens du installerte? Har nemlig et lignende problem med skjermkortet til laptoppen min. Riktignok et GeForce4 420GO, men den nekter også å installere...

Legg merke til at jeg har delt ut et par advarsler i denne tråden for spamming og flamming . Hold dere til topic eller hold kjeft. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å banke inn i skallen :roll:

Vi er mennesker vi og.. Vi blir sure noen ganger.. Akkurat som du ble nå.. Men det er bare det at DU har makten.. Ikke VI.. Don't abuse it..

Lenke til kommentar

synst du det er abuse og gi deg 10% advarsel når du kaller noen "en frekk drittunge" ?

når 10% er f. eks en bump, eller en annen filleting.. burde ikke DU bli sur når du får 10% for å kalle noen en drittunge.. synst personlig at det å kalle folk drittunger fordi de reagerer på tåpelige poster burde gi 20% eller 30%

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...