RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 QUOTE (RiviEr @ 31/05/2004 : 17:05) jammen det var til stor hjelp Betroz Hold kjeft din frekke drittunge. du har et liv forstår jeg? Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 beklager gspr, hvilken karakter gir du posten min? jeg var ikke klar over at det var eksamen. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) QUOTE (RiviEr @ 31/05/2004 : 17:05) jammen det var til stor hjelp Betroz Hold kjeft din frekke drittunge. du har et liv forstår jeg? Du har ikke stort av materiale som taler for eller imot om spars har et liv eller ei, men det er tydelig at du enten er en frekk drittunge eller rett og slett mangler intelligens til å rette opp stavingen din når du har blitt gjort oppmerksom på hvor dårlig den er. Det kan dog òg hende at det er en blanding av disse to tingene. beklager gspr, hvilken karakter gir du posten min? jeg var ikke klar over at det var eksamen. Jeg gir den 2. Du unngår stryk siden man med litt godvilje kan få ut essensen av det du mener, men det gjør virkelig vondt. Endret 31. mai 2004 av gspr Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jøss, interesant, så dette er ikke bare et forum, men her skal man altså vakte sitt liv på og skrive riktig.... mmkay. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jammen det var til stor hjelp Betroz Hold kjeft din frekke drittunge. får håpe det lå noe mer bak det utsagnet.. og @ gspr, "en sånn en" vil sikkert si en som er mer opptatt av å kritisere språket til folk som lager nye topicer, framfor å hjelpe dem.. On topic har jeg vel ikke noe mer å si en det som har blitt sagt.. prøv en drivercleaner eller noe i den duren. lykke til Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 thx, ops jeg mente takk. for thx er betyr ikkeno ops ikke no. ops igjen, ikke noe. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) jøss, interesant, så dette er ikke bare et forum, men her skal man altså vakte sitt liv på og skrive riktig.... mmkay. Du kan i det minste forsøke å unngå å radbrekke språket, eller hva? Var det for mye å be om? Endret 31. mai 2004 av gspr Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ja egentlig, fordi det er ikke relevant til min post, vil jeg ha hjelp... SØKER jeg hjelp. men uansett, din tanke var god. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 og @ gspr, "en sånn en" vil sikkert si en som er mer opptatt av å kritisere språket til folk som lager nye topicer, framfor å hjelpe dem.. Eg meinar at han faktisk hjelper deg. Han hjelper deg med å skrive korekt norsk og lage gode forståelege poster. Dette vil du nokk ha nytte av både no og seinare i livet. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) QUOTE (RiviEr @ 31/05/2004 : 17:05) jammen det var til stor hjelp Betroz Hold kjeft din frekke drittunge. du har et liv forstår jeg? Du har ikke stort av materiale som taler for eller imot om spars har et liv eller ei, men det er tydelig at du enten er en frekk drittunge eller rett og slett mangler intelligens til å rette opp stavingen din når du har blitt gjort oppmerksom på hvor dårlig den er. Det kan dog òg hende at det er en blanding av disse to tingene. beklager gspr, hvilken karakter gir du posten min? jeg var ikke klar over at det var eksamen. Jeg gir den 2. Du unngår stryk siden man med litt godvilje kan få ut essensen av det du mener, men det gjør virkelig vondt. OMG har du fått 6 på Norkprøven hos Norsklæreren din eller?, siden du er en wannabi-norsklærer her som skal rette på hva som blir skrevet i denne topicen Endret 31. mai 2004 av JuBi Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jeg takker for hjepen, alt virker fint nå. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ok, først..KUTT UT FLAMMINGEN FOLKENS og begynn å hjelp fyren, ellers bør/blir posten stengt snart ok veldig merkelig med problemer med Ati-drivere og XP. Har aldri opplevd noe sånt. Atidriverne installerer som regel helt perfekt og skal ikke krige med gamle standarddrivere. Kanskje det er noe annet som gjøre at du får så lav FPS i spill. Husket nyeste chipset driverne til hovedkortet? På gøy, forsøk å installere Ati-driveren i sikkerhetsmodus, kanskje det vil hjelpe..? Husk også at Atidriverne er todelt, en pakke med drivere og en med kontrollpanelet. Driverne skal installeres først. Regner ellers med at hardwaren e stilt inn riktig i BIOS (AGP på 4/8, fast write etc) Skulle ikke være nødvendig med Omegadrivere. Håper noe av dette hjelper. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 brsseb, takk. Omega driverne virker fint, men jeg skal prøve en gang til med ATI. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg skal si deg hva du skal gjøre RiviEr : Jeg har iallefall skjønt hva du trenger hjelp til. -Gå inn i add/remove programs . -Avinstaller ATI kontroll panel . -Ikke restart. -Avinstaller drivere. -Restart. -Trykk F8 og velg VGA mode . -Alle dialog bokser som kommer opp om hardware/drivere tar du cancel på . -Kjør ATI setup programmet for driverene . -Reboot når du får beskjed om det . -Boot på vanlig måte . Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ok , har du hatt det samme problemet eller? Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 det gikk ikke, auto driver installer kommer opp nederst til høyre. alt ble instalert enda en gang, uten at jeg fikk noe valg som avbryt, cancel etc. ......... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 det kan være lurt å ikke være tilkoblet nettet når du skal installere på nytt, jeg opplever ihvertfall at den laster ned drivere fra nettet etter restart når du har avinstallert Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 doh, det kan stemme det... takk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det hjalp å ikke være koblet til nett mens du installerte? Har nemlig et lignende problem med skjermkortet til laptoppen min. Riktignok et GeForce4 420GO, men den nekter også å installere... Legg merke til at jeg har delt ut et par advarsler i denne tråden for spamming og flamming . Hold dere til topic eller hold kjeft. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å banke inn i skallen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg