Gå til innhold

Radeon 9800 pro og XP = LOL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (RiviEr @ 31/05/2004 : 17:05)

jammen det var til stor hjelp Betroz 

Hold kjeft din frekke drittunge.

du har et liv forstår jeg?

Du har ikke stort av materiale som taler for eller imot om spars har et liv eller ei, men det er tydelig at du enten er en frekk drittunge eller rett og slett mangler intelligens til å rette opp stavingen din når du har blitt gjort oppmerksom på hvor dårlig den er. Det kan dog òg hende at det er en blanding av disse to tingene.

beklager gspr, hvilken karakter gir du posten min? jeg var ikke klar over at det var eksamen.
Jeg gir den 2. Du unngår stryk siden man med litt godvilje kan få ut essensen av det du mener, men det gjør virkelig vondt. Endret av gspr
Lenke til kommentar
jammen det var til stor hjelp Betroz  :thumbdown:

:scared:

får håpe det lå noe mer bak det utsagnet..

og @ gspr, "en sånn en" vil sikkert si en som er mer opptatt av å kritisere språket til folk som lager nye topicer, framfor å hjelpe dem.. :mad:

On topic har jeg vel ikke noe mer å si en det som har blitt sagt.. prøv en drivercleaner eller noe i den duren.

lykke til ;)

Lenke til kommentar
jøss, interesant, så dette er ikke bare et forum, men her skal man altså vakte sitt liv på og skrive riktig.... mmkay.

Du kan i det minste forsøke å unngå å radbrekke språket, eller hva? Var det for mye å be om?

Endret av gspr
Lenke til kommentar
og @ gspr, "en sånn en" vil sikkert si en som er mer opptatt av å kritisere språket til folk som lager nye topicer, framfor å hjelpe dem.. :mad:

Eg meinar at han faktisk hjelper deg. Han hjelper deg med å skrive korekt norsk og lage gode forståelege poster. Dette vil du nokk ha nytte av både no og seinare i livet.

Lenke til kommentar
QUOTE (RiviEr @ 31/05/2004 : 17:05)

jammen det var til stor hjelp Betroz  

du har et liv forstår jeg?

Du har ikke stort av materiale som taler for eller imot om spars har et liv eller ei, men det er tydelig at du enten er en frekk drittunge eller rett og slett mangler intelligens til å rette opp stavingen din når du har blitt gjort oppmerksom på hvor dårlig den er. Det kan dog òg hende at det er en blanding av disse to tingene.

beklager gspr, hvilken karakter gir du posten min? jeg var ikke klar over at det var eksamen.
Jeg gir den 2. Du unngår stryk siden man med litt godvilje kan få ut essensen av det du mener, men det gjør virkelig vondt.

OMG har du fått 6 på Norkprøven hos Norsklæreren din eller?, siden du er en wannabi-norsklærer her som skal rette på hva som blir skrevet i denne topicen :no:

Endret av JuBi
Lenke til kommentar

Ok, først..KUTT UT FLAMMINGEN FOLKENS og begynn å hjelp fyren, ellers bør/blir posten stengt snart :mad:

ok

veldig merkelig med problemer med Ati-drivere og XP. Har aldri opplevd noe sånt. Atidriverne installerer som regel helt perfekt og skal ikke krige med gamle standarddrivere. Kanskje det er noe annet som gjøre at du får så lav FPS i spill.

Husket nyeste chipset driverne til hovedkortet?

På gøy, forsøk å installere Ati-driveren i sikkerhetsmodus, kanskje det vil hjelpe..? Husk også at Atidriverne er todelt, en pakke med drivere og en med kontrollpanelet. Driverne skal installeres først.

Regner ellers med at hardwaren e stilt inn riktig i BIOS (AGP på 4/8, fast write etc)

Skulle ikke være nødvendig med Omegadrivere.

Håper noe av dette hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg skal si deg hva du skal gjøre RiviEr :

Jeg har iallefall skjønt hva du trenger hjelp til.

-Gå inn i add/remove programs .

-Avinstaller ATI kontroll panel .

-Ikke restart.

-Avinstaller drivere.

-Restart.

-Trykk F8 og velg VGA mode .

-Alle dialog bokser som kommer opp om hardware/drivere

tar du cancel på .

-Kjør ATI setup programmet for driverene .

-Reboot når du får beskjed om det .

-Boot på vanlig måte .

Lenke til kommentar

Det hjalp å ikke være koblet til nett mens du installerte? Har nemlig et lignende problem med skjermkortet til laptoppen min. Riktignok et GeForce4 420GO, men den nekter også å installere...

Legg merke til at jeg har delt ut et par advarsler i denne tråden for spamming og flamming . Hold dere til topic eller hold kjeft. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å banke inn i skallen :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...