RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg gjorde en clean install med xp, men jeg får ikke XP til og tolere ati`s drivere, får 15 fps i spill. Lar jeg xp autoinstalle går spill normalt, men xp velger basis drivere , og jeg vil bruke de nyeste. virker som at når jeg instalerer driverne fra ATI, ligger basis driverne under, og klusser hele systemet. Er det noen som har hatt dette problemet? jeg vil ha en clean install av ati. Jeg har testa følgende: driver uninstaler apz. rebooted til agp mode. osv. thx Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Funker utmerket hos meg. Vet ikke hva du driver med da... Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jammen det var til stor hjelp Betroz Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sjekk i C: om det er en mappe som heter Ati der. Det er det hos meg, der basis/de første driverne ligger. For å fjerne alle driverrester, må du slette denne mappen etterpå, alt sammen i Ati-mappa. Så kan du innstallere siste Catalyst/Omega etterpå. Det er sånn jeg må gjøre det. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 det beste er vel og finne ut ossen man deaktiver XP funksjonen som autoinstallerer drivere uten brukerens godskjenelse. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlig så hadde jeg tatt en ny formatering, hatt de nyeste ATi driverene klare og håpet på det beste! Har skjedd meg noen ganger at XP klikket litt under clean install... "Spesiell" topic forresten... Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 takker, men alt med Microsoft er lol, "ikke noe bombe liksom" enda en formatering hjelper ikke Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 om du ikke har gjort det gå på kontrollpanel->system->hardware->driver signing->sett på "ignorerer - innstaller driverne uansett" mulig du har gjort dette å da vil jeg anbefale formatering eller i det minste drivercleaner fra driverheaven.net eller guru3d.com Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ok, prøver det. takk. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 det hjalp ikke, med en gang jeg kom inn i XP igjenn, begynte den og detecte drivere (nederst til høyre) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jammen det var til stor hjelp Betroz Kanskje folk får lyst til å hjelpe deg hvis du skriver på norsk? Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 å , du er en sånn en ja. Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har du prøvd med Omega driverne? Der følger det også med "Driver Cleaner" så du får avinstallert alle gamle grafikk drivere, så kan du reinstallere omegadriverne, som bør gjøre susen. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jeg har hørt at omega driverne har problemer med "performance" Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 så langt ifra.. De fikser også mange problemer som ATi driverne har. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 hm.. har du en link ? Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 http://www.omegacorner.com/ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 å , du er en sånn en ja. «Å, du er en sånn en, ja» er den korrekte måten å skrive det på. Nå går dette litt off-topic, men siden du kommer med slike utsagn uten å forklare, må jeg nesten spørre: Hva er «en sånn en»? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jammen det var til stor hjelp Betroz Hold kjeft din frekke drittunge. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 takker , får se ossen dette går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg