Gå til innhold

Hvilket spill burde jeg kjøpe???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er savinga der??

Hvilkene vansklighetsgrader er der??

Er det bare Kids Og Adult???

Er kids VELDIG vanskelig???

Hvor vanskelig??

Saving før hvert brett, og midt i hvert brett. Noen ganger er det litt langt å gå uten saving, men aldri så langt at det blir et problem.

Det er bare kids og adults, også kanskje en extreme når man er ferdig med adult, men jeg vet ikke om jeg blander det med noe annet(Jeg er bare ferdig med kids).

Kids er veldig vanskelig. Så vanskelig at det kan få voksne folk til å gråte. MEN... det er et kjempebra spill, og absolutt verdt å spille gjennom. Faktisk tror jeg at jeg skal manne meg opp til å greie det på adults etterhvert.

Lenke til kommentar
Hvordan er savinga der??

Hvilkene vansklighetsgrader er der??

Er det bare Kids Og Adult???

Er kids VELDIG vanskelig???

Hvor vanskelig??

Saving før hvert brett, og midt i hvert brett. Noen ganger er det litt langt å gå uten saving, men aldri så langt at det blir et problem.

Det er bare kids og adults, også kanskje en extreme når man er ferdig med adult, men jeg vet ikke om jeg blander det med noe annet(Jeg er bare ferdig med kids).

Kids er veldig vanskelig. Så vanskelig at det kan få voksne folk til å gråte. MEN... det er et kjempebra spill, og absolutt verdt å spille gjennom. Faktisk tror jeg at jeg skal manne meg opp til å greie det på adults etterhvert.

Hvordan blir det når man dør????

Hvordan er "Liv-systemet"

Er spillet gøy og spille selv om du dør???

Er det fusstrerende???

Jeg syntes det ser veldig gøy ut, liker 2d veldig godt :love:

Lenke til kommentar
Hvordan blir det når man dør????

Hvordan er "Liv-systemet"

Er spillet gøy og spille selv om du dør???

Er det fusstrerende???

Jeg syntes det ser veldig gøy ut, liker 2d veldig godt :love:

Når man dør hopper man tilbake til siste savepoint, med mindre man dør på en boss, da kan man begynne rett på bossen igjen.

LIV er bare liv. Man kan kjøpe ekstra liv et par steder i brettene, og før brettene.

Ja, det er gøyt selvom man dør.

Ja, det er frustrerende, selvom det er gøyt.

Hvis du liker 2D så MÅ du ha dette spillet! MÅ!!!!!!

Virkelig.

Lenke til kommentar

Hvorfor opplyser ikke folk seg ved å lese reviews på 4-5 forskjellige steder (gamespot, ign, etc..) for så å kanskje sitte igjen med ganske mye info om spillene generelt og mest sannsynlig et veldig bra helhetsinntrykk av spillene? Kanskje ikke lettere, men mer pålitelig enn å stole på et par kan-være-fanboys fra et forum.. Ikke at jeg beskylder noen for å være det her nå, men som et tips til trådstarter.

Lenke til kommentar

Jeg skal/Må Finne dette spillet, jeg skal kjøpe det jeg skal nyte det :dribble: jeg skal runne det ! :dribble:

Et siste spørsmål:

Hvordan er det med de andre folka du skal slå, de lakeiene, er de lette/vanskelige??

Skal ha spillet uansett :love:

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Hvorfor opplyser ikke folk seg ved å lese reviews på 4-5 forskjellige steder (gamespot, ign, etc..) for så å kanskje sitte igjen med ganske mye info om spillene generelt og mest sannsynlig et veldig bra helhetsinntrykk av spillene? Kanskje ikke lettere, men mer pålitelig enn å stole på et par kan-være-fanboys fra et forum.. Ikke at jeg beskylder noen for å være det her nå, men som et tips til trådstarter.

Fordi ikke alle gidder å lese, eller har muligheten til å lese, en masse reviews på engelsk, og ikke minst fordi spill-reviews er sinnsykt upålitelige, og bransjen er fullt av både bestikkelser og elendig arbeid. F.eks er det gøy å lese IGN reviewen av PN03, der de bruker to sider uten å finne ut at det finnes en knapp for å snu seg(De klager på at man ikke kan snu seg fort nok), og de ikke i det hele tatt nevner de fantastiske bossene. Noe som definitivt betyr at de ikke engang har giddet å spille gjennom spillet, noe man kan gjøre på 2 til 3 timer på easy. Ganske trist at de lager en review uten å ha spillt det 2 timer engang. Lurer på om det er derfor de alltid gir Unreal Tournament godt over 9, selvom spillene er dønn like forgjengerne(OK, den nyeste har biler og fly, big deal). Gamespot er like ille.

Uansett, les EDGE sin artikkel om reviews for en del måneder siden. Veldig interresant. Spill reviews er en skitten bizniz.

(Selvom det selvfølgelig ikke betyr at man skal stole blindt på fanboys heller).

Fanta Boy: Lakeiene er alt fra kjempelette til ganske så vanskelige.

Lenke til kommentar

Synes faktisk ikke Ninja Gaiden var så bra som man skal ha det til på xbox. ja, det var pent å se på, og til tider undeholdende, men makan til mye backtracking skal man lete lenge etter. Onimusha 3 på PS2 likte jeg myyyyyye bedre hvis jeg kan tillate meg å sammenligne. Dessuten var Ninja Gaiden frustrerende vanskelig. Det er et minus for meg.

Lenke til kommentar

Fordi ikke alle gidder å lese, eller har muligheten til å lese, en masse reviews på engelsk, og ikke minst fordi spill-reviews er sinnsykt upålitelige, og bransjen er fullt av både bestikkelser og elendig arbeid. F.eks er det gøy å lese IGN reviewen av PN03, der de bruker to sider uten å finne ut at det finnes en knapp for å snu seg(De klager på at man ikke kan snu seg fort nok), og de ikke i det hele tatt nevner de fantastiske bossene. Noe som definitivt betyr at de ikke engang har giddet å spille gjennom spillet, noe man kan gjøre på 2 til 3 timer på easy. Ganske trist at de lager en review uten å ha spillt det 2 timer engang. Lurer på om det er derfor de alltid gir Unreal Tournament godt over 9, selvom spillene er dønn like forgjengerne(OK, den nyeste har biler og fly, big deal). Gamespot er like ille.

Uansett, les EDGE sin artikkel om reviews for en del måneder siden. Veldig interresant. Spill reviews er en skitten bizniz.

(Selvom det selvfølgelig ikke betyr at man skal stole blindt på fanboys heller).

Fanta Boy: Lakeiene er alt fra kjempelette til ganske så vanskelige.

Leser andmeldelser men jeg må høre fra folk som har det(spillet)

Og nå vil jeg ha det :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye backtracking i Ninja Gaiden hvis du vet hva du driver med...

Da visste ikke jeg hva jeg drev med ivertfall :-)

Første 50% av spillet var artig, men etter det ble det egentlig bare litt kjedelig, pga av all backtrackinga. Var ikke alltid like lett å finne frem på de enorme mappene heller. For mange er nok dette et pluss, men for meg er det et minus.

Vansklighetsgraden er også et gedigent minus på dette spillet, men det er nok mange som mener at frustrende vanskelig er et pluss :p

Men vi er alle forskjellige :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...