Sitronade Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 I dag restarta jeg Pc'en og da jeg kom inn igjen funka ikke internetten min. Jeg har en router så jeg har internett gateway og da er jeg kobla på hele tia. Jeg merka også at lokalnettverket ikke funka. jeg har to Pc'er denne er pc 1 mens den andre pc 2. jeg har prøvd å instalere driveren på nytt men kommer ikke på nettet. Jeg har byttet kavlen med Pc 2 men fortsatt er det noe med nettverkskortet mitt. Det står at ale funkser som det skal men det gjør det ikke. Er det noe mer jeg kan prøve før jeg kjøper nytt? Noen som kan hjelpe? Takker for alle innlegg. Beklager at jeg kanskje skrev dette på en uoversiktlig og dum måte. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) prøv å flytte nettverks kortet ditt til en annen port, det kan være porten som er død Endret 31. mai 2004 av trubadurix Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Nettverkskoretet er innebygd i hovedkoretet =/ Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er det ett lys på kortet som indikerer det er ok?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 vilket hk er det? da det kan hende at det ikke er no lys på det hk. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 det er ett Asus A7V8X-MX hovedkort. er ikke sikker men før så lyste det grønt lys der hvor jeg putter nettverkskabelen inn men nå er det orangeaktig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) les i hk manualen hva lyset betyr. er ikke sikker men tror den betyr at linja er på 10mps eller 10 mbps Endret 31. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du kan også sjekke BIOS for innstillinger til On-Board perhiperals Du kan gå på enhetsbehandling og trykke deg fram til egenskaper for nettverkskortet og deretter avasnert og så konfigurer-menyen Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå