Master Casemod Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) har fått noen problemer med chipsetkjølern min...som jeg har lagt ut i en tidligere post den lager noen jævla lyder når jeg starter datan...men går over etter hvert.....er det trygt å koble ut den å ikke bruke den? eller fucker datan seg opp da? hvordan tar jeg den eventuellt ut? Endret 31. mai 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Gikk helt fint på mitt abit KR7A. Merket ikke noen stabilitets problemer på det kortet i hvertfall! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 så det skjedde ingenting? hva med temp a? hvordan tar jeg ut kjølern? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hvordan tar jeg ut kjølern fra HK? Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du må mest sannsynlig ta ut HK og presse sammen to "mottakere" bak.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 faen....det er jo et seriøst ingrep jo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 neida, lett det. ps: Fiesta takk for linken, den kjøleribba er herved bestilt. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 øøø.....finns det ingen andre måter? må vel det? koble ut ledninga slik at den holder kjeft feks? eller kan Northbrigde fucke seg da? smelte chipsen eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå