Gå til innhold

GeForce 2 Ti - OVERKLOKKET!

TVPR

Anbefalte innlegg

Fikk bare et infall om å "skryte" av kortet mitt første høymodda skjermkort :smile:

GPU-kjøleren er en CPU kjøler for XP1800+, satt på 2 heatsinks fra ThermalTake Memory Cooling kit på RAMen. Festet heatsinkene med Arctic Silver termisk lim, og klasket på Arctic Silver 3 mellom GPU og kjøler...

Får ikke brukt de 3 øverste PCI-slotene mine med dette kortet i, men men :smile: Så får vi se hva jeg kan klokke det til.. uten ekstra kjøling kjørte jeg det på 266mhz og 450mhz :smile:

Alle kjølerne er dessuten planslipt... leeenge :wink:

[ Denne Melding var redigert av: TVPR på 2002-04-12 13:25 ]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Spennende.. men hva fint var det fineste papiret ditt? Jeg kjøpte våtslipepapir i dag for å planslipe litt i morra. Dessverre hadde ikke Jernvaren finere enn 1200!Planslipings-guiden hos OK.no sier jo 2000 eller finere, og "klager" over at han ikke hadde bedre enn 2000 :( Men jeg kan nesten ikke skjønne at det er noe finere enn 1200.. det er jo så fint at man kan tørke seg i rævva med det! ;O Tror nesten ikke et vanlig A4-ark har grovere overflate..

Lenke til kommentar

slenger meg med på skrytebølgen jeg og!

gf2ti med socket370 goldenorb på kjernen. den kjører på 5 volt.. that's it.. surt at det tar så mange pci spor. trur det er litt tungt til skjermkortet også.

300 på core og 560 på ram(uten ramsinks) :grin: litt bedre enn deg (nothing personal)

Lenke til kommentar

Bare som en opplysning: 1200 korning holder i massevis for siste finish for plansliping!

Bruk gjerne CRC556 eller WD40 på papiret, og slip i åttetalls-bevegelser.

Om du på liv og død _må_ ha speilfinish (noe som slett ikke er nødvendig), kan du bruke et passende pussemiddel for kobber eller krom etter 1200-papiret.

Lenke til kommentar

Quote:

Skrue skrev (2002-06-12 22:34):

Bare som en opplysning: 1200 korning holder i massevis for siste finish for plansliping!

Jeg pusser altid mine ting med 6000papir jeg.

Når jeg fikk det så trodde jeg ikke det var sandpapir.

Men når du er ferdig så har du et speil..

Fikk tak i sandpapiret på 3dfxcool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...