Gå til innhold

Litt forskjellige spørsmål

Anbefalte innlegg

1: Finnes det en command for hvordan man skrur av "automaticly pick up the weapon if it's more powerful"

2: Jeg har prøvd meg en del på det å lage cs film.

Jeg bruker videomach.

Jeg har lagt inn ca 11- 12 klipp og filmen er til sammen ca 2 min og 40 sek lang. men fila blir jo 400 mb! Ikke nok med det for når jeg legger til litt effekter (musikk, tekst osv) med Sony Vegas blir den kanskje 600 mb. Dette er vel litt stort?

3: Hvordan fungerer dette med autoexec configen osv? hvordan kan jeg få datan til å åpne config.cfg automatisk når jeg starter cs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. for å minske størrelsen må filmen komprimeres vha. f.eks. divx

legg inn alle bilder\klipp du vil ha med i filmen din i videomach, trykk på den blå disketten (:)), velg output-fil og format, gjerne .avi. deretter trykker du på video-flikken øverst i nuværende vindu -> format options - bla deg frem til divx

3. i autoexec.cfg legger du inn det du vil kjøre når du starter cs\hl etc. som ikke egner seg som fyllmasse i andre filer :) det du da gjør er å legge inn 1 linje til hver ting som skal kjøres, ex:

exec volum.cfg

exec volum2.cfg

exec volum3.cfg

deretter lagrer du filen, starter spillet og skriver "exec autoexec.cfg" i console. dette trengs kun èn gang

Lenke til kommentar
1: Finnes det en command for hvordan man skrur av "automaticly pick up the weapon if it's more powerful"

Jeg bruker videomach.

Jeg har lagt inn ca 11- 12 klipp og filmen er til sammen ca 2 min og 40 sek lang. men fila blir jo 400 mb! Ikke nok med det for når jeg legger til litt effekter (musikk, tekst osv) med Sony Vegas blir den kanskje 600 mb. Dette er vel litt stort?

3: Hvordan fungerer dette med autoexec configen osv? hvordan kan jeg få datan til å åpne config.cfg automatisk når jeg starter cs?

nei 400-600 mb på en film er ikke stort

det er bare alle framesa som tar plass, mine tok ca. 2gb

sjølve filmen tar 60-70 mb

bare slett alle frames når du er ferdig med filmen

Lenke til kommentar

Jeg bruker videomach.

1/2 : svart på

3. Spiller åpner automatisk config.cfg , evt. andre .cfg'er bare skriv i config; exec navn-her.cfg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...