El_PoLLa Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 bedre grafikk er ett dårlig argument, n64 hadde f.eks. bedre grafikk enn psx og man sa hele tiden (spesielt i starten) at bedre og litt mer "voksne" spill skulle komme. ser jo fint hvordan det gikk med n64 med voksenspillet sitt (CBFD) :smile: nintendo64 var elendig, håndkontrollen ble fort ødelagt, spillene var barnslige og begrenset seg til bare 1 kasset, at det var support til 4player er bullshit, med fire spillere i perfect dark eller noe annet spill så kunne man ikke se noenting klart på skjermen. ikke rart siden n64 hadde oppløsning på 320 et eller annet og kanskje 640 med i noen spill med expansion pak som fortsatt er altfor lite. xbox-eiere: har dere prøvd ps2 like mye som xbox før dere kjøpte xbox? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 ROFL for en latterlig tråd Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 hold kjeft dreadlord - eller si noe fornuftig. du har sikkert større ordforråd. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 El_Polla, tror du og må utvide ordforrådet ditt, og bruke litt mer saklig og formellt ordbruk.. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Greit El PoLLa, men jeg er ikke villig til å diskutere med deg. Men greit. Jeg skal stille deg et spm og der forventer jeg et bra svar : xbox/ps2 = psx/n64 ...*Error* Hva i alle dager har disse to tingene med hverandre å gjøre? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 den der var litt drøy.. tror det er gamecube du mener... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 nei... n64 fansen sa når de kjøpte den at den hadde bedre grafikk, bedre kontroll når du var vant til den og bedre spill - eller de gode spillene skulle komme, psx spillene var tross alt ikke så gode i starten heller. det akkurat samme skjer nå med xbox, om den er bedre eller ei er nok smak og behag men grafikk er ett dårlig argument, spillene har alt og si. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-12 13:10, El_PoLLa skrev:bedre grafikk er ett dårlig argument, n64 hadde f.eks. bedre grafikk enn psx og man sa hele tiden (spesielt i starten) at bedre og litt mer "voksne" spill skulle komme. ser jo fint hvordan det gikk med n64 med voksenspillet sitt (CBFD) :smile:nintendo64 var elendig, håndkontrollen ble fort ødelagt, spillene var barnslige og begrenset seg til bare 1 kasset, Du svart ikke på spm.. sansynligvis fordi du ikke har et godt svar. Det du har skrevet her har overhodet ingenting med xbox kontra ps2. Det du skriver om n64 er godt mulig riktig. jeg vet ikke mye om n64, men jeg vet nok til at du ikke kan sammenligne xbox med n64. Det du driver med er uklok dømmekraft. selg ikke skinnet før bjørnen er skutt. vi får alle se hvordan xbox vil ta seg ut på markedet i tiden som kommer. For meg virker det som du er en av mange psx/ps2 fanatikere som skal "overbevise" meg og andre brukere at ps2 er best.. Dette biter jeg ikke på. Jeg synes ps2 er en kjempe bra spillekonsol med mange bra spill. Men det betyr ikke at xbox er en dårlig dritt, men en håndkontroll som bryter sammen etter noen få timer fordi n64 var det ?!? . Spar meg Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 du misforstår dreadlord, jeg sammenligner ikke maskinene men det man sa om de før, nemlig at n64 var mye bedre med bedre grafikk enn psx og att de gode spillene skulle komme etthvert. med dette sier jeg ikke at xbox er en dårlig maskin men at grafikk og at "det kommer bedre spill" argumentene ikke duger til noe. noen sier att ps2 hadde dårlige spill i starten også, men hva så? betyr det at alle konsoller som har dårlige/middels spill i starten får bedre spill etterhvert uansett siden ps2 fikk det? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hvis du ser på lanseringen til gamecube kontra lanseringen til N64, så ser du at Gamecube har 7 ganger så mange spill ved lanseringen og at de "voksne" spillene allerede har begynt å komme inn. I tillegg er formatet forskjellig. Gamecube er dessuten den av de nye konsollene som er enklest å utvikle spill for. Alt dette er blitt rettet på. Og jo, N64 hadde mye bedre multiplayer spill enn playstation hadde i sin tid. Spør du meg så er kontrolleren bedre også, men dette er stort sett en smaksak. Husk at playstation kontrolleren ikke hadde analoge spaker før n64 kom med det, ikke hadde den "rumble" feature heller, det var også nintendo's oppfinnelse. Når det gjelder Xbox, er maskinen allerede en flopp i Japan, og ikke akkurat noen dundrende suksess i Europa. Den selger like godt som gamecube i USA, men i verden har Gamecube solgt nesten dobbelt så bra. PS2 har et såpass stort forsprang at den ser ut til å bli den store vinneren i denne generasjonen konsoller, med flest brukere, mange gode spill og en gunstig pris. Jeg ser ikke så mye av logikken i det du sier, El_Polla. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 har ikke snakket om gamecube, vet ikke noe om den heller. n64 multiplayer var ræva, selv ikke på en 28" tv var kvaliteten brukbar med 4 spillere pga den elendige grafikken - så egentlig var det maks 2player. kontrollen var helt ok bortsett ifra kvaliteten og levetiden på den analoge spaken. selv ved forsiktig bruk ble den langsomt ødelagt - og jeg forlanger at jeg kan spille normalt på en kontroll og ikke være forsiktig og måtte tenke over og ikke ødelegge den hele tiden. jeg har n64 - hadde det ikke vært for conker hadde jeg angret. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Den var litt dårlig ja, men jeg hadde min i nesten 2 år før jeg måtte bytte den ut. Men, jeg holder på det at Multiplayer på n64 var fantastisk. Har fremdeles til gode å møte noen som ikke hadde det gøy med Goldeneye eller Perfect Dark. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 jeg har nintendo64, angrer ikke på at jeg ikke bossa den for en stund siden, den var bedre enn ingenting. spilte en del mutliplayer med venner - men med den bitte lille lappen av en skjerm man får og se på så kjenner man ikke igjen våpen, mennesker og steder omtrent. hadde det ikke vært for de sterke fargene ville man ikke vist hvem man skjøt på. zelda ocarina, tetris og conker er de eneste spillene jeg vet om som er bra - og kanskje perfect dark men det er så mange slike spill til pc anyway. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 du er vist helt på tryne, du EL-Polla.. har lest hele tråden "hvem der" og har hatt det mye morro.. det virker egentli som du blanner litt, ja.. x-box har mange fete spill som er rettet mot voksne, og det virker som det blir mange fler. nintendos gamecube kan heller sammenlignes med n64 (ganske logisk..) men mye av grunnen er vel at de sikter til yngre brukere. har sett demo av div. cube spill som ser morro ut, men barnslige.. ps. det med awp, Polla.. beveg deg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 er jeg helt på trynet kjerts? gidder ikke svare noe nå, det er alltid noen som ikke skjønner noenting uansett hvor hardt man prøver - føler med dere. poenget i tråden har du tydeligvis ikke skjønt. xbox kan ikke sammenlignes med n64 mere enn bananer kan med hoppetau. det som kan sammenlignes er argumentene for xbox og n64. "bedre håndkontroll når du er vant til den", "bedre grafikk", "de gode spillene kommer". dette blir sagt om xbox og ble sagt om n64. jeg mener nå det er bedre og vente til de gode spillene er komt enn og kjøpe først så vente/håpe på gode spill. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Kjerts, du har vel sett bilder av disse spillene, kan jeg tenke meg; - Turok Evolution - Phantasy Star Online - Mortal Kombat - Eternal Darkness - Resident Evil - Resident Evil 0 - Resident Evil 4 - Soul Calibur 2 - Metroid Prime - Rogue Leader 2 - Duke Nukem Forever - Rune - BloodRayne - Dead to Rights - Too Human - X-men - Bloody Roar - Galleon - Minority Report - Die Hard : Vendetta - The Matrix - Barbarians - Perfect Dark Zero - James Bond : Agent Under Fire - Smuggler's Run 2 - Spiderman the Movie - UFC: Throwdown - Darkblack - Legends of Wrestling - Red Card Soccer - Top Gun - Baldur's Gate: Dark Alliance - Armada 2: Star Command - Futurama - Star Wars Bounty Hunter - Warhammer 40k - Mafia - Shoot to Kill: Colombian Crackdown - The Punisher ...for å nevne noen. Det må det være mulig å sette seg inn i situasjonen før man kaster ut idiotiske utsagn i hytt og pine? _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-16 17:43 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 hvorfor sier du "utsagnet" mitt er idiotisk? er det idiotisk fordi jeg ikke hadde sett de bildene? er da alle som ikke har sett de idioter? jeg vet jo at det kommer en del spill til xbox som skal være bra - men skulle jeg kjøpt xbox hadde jeg venta til etter sommeren og prøvd en del spill hos venner og slikt før jeg kjøpte det - ikke vente og håpe. xbox suger ikke, heller ikke ps2 - hva som er best = liker du bananer eller druer? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Beklager El_Polla. Innlegget var rettet mot Kjerts, dette er Gamecube spill. Unnskyld igjen for at innlegget var litt diffust. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 oi, jeg skulle lest toppen ja. jeg mener alle tre maskinene er dritgode konsoller - xbox er jo glatt best men ps2 blir jo ikke mindre gøy for det, kjøpte meg nettopp en og det er ti ganger kulere enn pcspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå