rubjell Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har fått et virus på maskinen min som jeg ikke vet hva er, det oppfører seg på følgende måte Jeg får ikke logget på nettbank, MSN eller noen andre sider som har innlogging. og jeg får ikke oppdatert norton eller Windows xp det virker som det blokkerer tilgangen til sider med innlogging Er det noen som vet hva dette kan dreie seg? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har fått et virus på maskinen min som jeg ikke vet hva er, det oppfører seg på følgende måte Jeg får ikke logget på nettbank, MSN eller noen andre sider som har innlogging. og jeg får ikke oppdatert norton eller Windows xp det virker som det blokkerer tilgangen til sider med innlogging Er det noen som vet hva dette kan dreie seg? Takk for all hjelp Tror først og fremst du skal holde deg unna kritiske pålogginger som kan være av økonomisk betydning. Med det tenker jeg at det kanskje kan være en keylogger i bagrunnen som lagrer og videresender din påloggingsinformasjon. Prøv å last ned pestpatrol. Denne har en keylogg-scanner som søker gjennom maskinene din. Denne finner du i menyen etter installasjonen.. Videre så vet jeg ikke spesifikt hva du kan ha fått.. men det trenger ikke å være annet virus en at man i en gitt situasjon har "klønet" litt.. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvis du åpner om Internet Explorer (Hjelp - Om Internet Explorer), hva er cipher strength (husker ikke hva den heter på norsk) som står der? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kan jo også ta en onlie scan på www.antivirus.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå