^aM^ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hey, er det noen her inne som vet om et bra gratis antivirus?? (det går sikkert fint med demoer som kan registreres med key) Takker til alle som svarer på forhånd Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det du spør etter nå er piratkopiert pragramvare. Og det er ikke i samsvar med forumets regler. Men for å svare på spørsmålet: Gratis antivirus er ikke all verden. De som per idag har utmerket seg best er AVG fra grisoft og Avast. Men de er ikke det beste valget. Kjører selv under NOD32 antivirus, og er storfornøyd med det.. Koster noen få hundrelapper. Og det bør du kunne tåle å legge ut.. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg har aldri spurt om noe piratkopiert matriale, grunnen til at jeg spurte etter demo er at jeg slipper å vente på at jeg skal få programmet tilsendt eller at jeg må til byn for å kjøpe det. og den gratis antivirus er på ingen måte piratkopiert. Men men takker for svaret på spørsmålet Edit: Skrivefeil og litt sånn Endret 31. mai 2004 av ^aM^ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Prøv denne som funker meget bra, og den ER gratis: eTrust Lykke til! Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Gratis Scan: www.antivrus.com Ellers er NOD32 å anbefale - koster ikke alt for mye og tar utrolig lite pc resussjer Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har aldri spurt om noe piratkopiert matriale, grunnen til at jeg spurte etter demo er at jeg slipper å vente på at jeg skal få programmet tilsendt eller at jeg må til byn for å kjøpe det. og den gratis antivirus er på ingen måte piratkopiert. Men men takker for svaret på spørsmålet Edit: Skrivefeil og litt sånn Den er grei Bare lett å misforstå. Man tror alltid det verste om folk vet du Men jeg anbefaler deg å kjøpe NOD32 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvis du har telenors ADSL kan du laste ned gratis Norton Internett securety på www.online.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå