Artistic.Hipster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ok, jeg kan så godt som ingenting når det kommer til webdesign osv. men jeg har blitt spurt om å hjelpe til med å drive denne siden, og da sa han at han ville ha en "uplaod" section hvor han brukte ASP (kan det stemme?, høres det rett ut?) Iallefall en "upload" section slik at han slapp og laste opp alt selv fordi det ble for travelt for han. Så da ble jeg spurt om å hjelpe(vet egentlig ikke hvorfor siden jeg ikke kan noe særlig ) Noen som har noen bra guider/tutorials når det gjeller ASP(eller hvordan lage en upload section i det hele tatt). Endret 31. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) www.hotscripts.com har sikkert noen upload scripts i ASP EDIT: Dette f.eks: http://www.hotscripts.com/Detailed/21966.html Endret 31. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Takker Men hvordan virker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå