LCF Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kjøpte nettopp ny PC. (Pentium 4 2.8 / 2 Seagate Barracuda 200 / XP). Problemet: Ved oppstart så finner ikke PC'en den ene disken. Dersom jeg søker etter ny maskinvare kommer den frem (men uten at jeg får melding om at ny maskinvare er funnet). Når jeg skanner for virus sier Norman at han ikke kan lese oppstartsektorer for partisjonene på disken. Hva kan jeg gjøre? S-ATA-disker... Endret 31. mai 2004 av LCF Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Oi leste feil Endret 31. mai 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
LCF Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Finner du disken i BIOS? Har du forsøkt å bytte om SATA kablene for å se at problemet ligger med disken og ikke SATA porten/kabel? Det er ikke bare at disken ikke er partisjonert? DU skulle vel postet dette under Lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå