Morten HS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hver gang jeg starter opp maskinen, dukker det opp 5 bokmerker. Alltid de samme. ''Education College'' + 4 andre linker jeg ikke vil kommentere her. Har kjørt Spybot, AdAware, men det vil aldri gå bort, kommer igjen hver gang ved oppstart.. En annen ting er i IE, når startsiden står på about:blank, så er det en side som heter Your Search, veldig irriterenede.. Selv bruker jeg opera på min bruker, men det er andre i familine som klamrer seg fast til IE... noen som har peilign på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse problemene? Takk! 300 Innlegg! Endret 31. mai 2004 av Morten HS Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 noen som har peilign på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse problemene? Prøv hijackthis og CWSshredder Lenke til kommentar
reybr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ettersom agvg stavet CWShredder feil, kan det være litt vanskelig å finne den. Legger med en link jeg :-). http://www.spywareinfo.com/~merijn/ Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Takk det funka!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 selv om saken er løst flytter vi tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå