Lucas Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ja mange gode å like råd her ! takk ! Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg lurer på hvilken levernandør av X800PRO jeg burde ha ! om jeg skal ha power color eller Shappire ?!?! vennligst svar ! Jeg har hørt at sapphire er mye bedre enn pwercolor, men vis du er ute etter pengas grunn så er powercolor billigere men sapphire bedre Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 men vis du er ute etter pengas grunn så er powercolor billigere men sapphire bedre Nei, sapphire X800PRO er billigere en PowerColor X800PRO Lenke til kommentar
tbend Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nei, sapphire X800PRO er billigere en PowerColor X800PRO Uansett har de fleste mest sans for Sapphire..... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nei, sapphire X800PRO er billigere en PowerColor X800PRO Uansett har de fleste mest sans for Sapphire..... Selv har jeg hatt flere saphire kort men jeg synes ikke at noen skal velge noe som helst fordi "alle andre gjør det"... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Nei, sapphire X800PRO er billigere en PowerColor X800PRO Uansett har de fleste mest sans for Sapphire..... Vel, jeg liker ikke krangle, men slike tråder oppfordrer til det, ettersom alle mer Sapphire er best. Kan dere bare få med dere at Sapphire og PowerColor nå er 100% LIKE kort, og at forskjellen kun er bundelen? gå for det billigste, eneste rådet man kan gi i disse tider. Alle kortene er uansett helt like bortsett fra klistremerke og bundle. De eneste som (igjen) har gått bort ifra referansedesignet, er ASUS:) Der er visst også den beste bundelen. Men du avgjør selv hvor mye du vil bruke, og hva slags bundle du trenger! Ikke mer å si på dette! Ønsker deg lykke til med valg! Edit: QUOTE (tbend @ 31/05/2004 : 22:19) QUOTE Nei, sapphire X800PRO er billigere en PowerColor X800PRO Uansett har de fleste mest sans for Sapphire..... Selv har jeg hatt flere saphire kort men jeg synes ikke at noen skal velge noe som helst fordi "alle andre gjør det"... Det er slik de fleste vil høre, og er veldig godt svart! Endret 31. mai 2004 av fredriku Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan noen bekerfte eller avkrefte at HL2 er med i Sapphire sin bundle? Det er vel noen som har fått Sapphirekortet nå? Det er to forskjellige påstander på dette forumet angående dette. Ut i fra bundelen vil jeg jo si at PowerColor er mer fristende, HVIS HL2 ikke er inkludert hos Sappire. Jeg har allerede bestillt Sapphire, men det kommer ikke før 15.jun Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan noen bekerfte eller avkrefte at HL2 er med i Sapphire sin bundle? Jeg kan bekrefte det... Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg kjøper nok Connect3D sitt kort =) billig og jeg vet det er bra(erfaring fra 9500pro osv) Kan hende jeg også kjøper Club3D men vet ikke hvilken bundle det er med disse 2.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hurra hurra hurra!!! Da blir det Half Life 2 på meg og! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er dette egentlig noe vits å diskutere? Powercolor og Sapphire er SAMME kort i X800 serien. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jepp, men du får sekk med hos PC:D Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ville nå heller hatt HL2 enn en sekk Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ja enig der, men fett med sekk og Hitman Contracts da:) og 5 progs § Endret 2. juni 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Litt off-topic: Prøvde Hitman contracts, SKUFFA! 2'ere var mye bedre... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hvodan går det ann å si at HL2 kommer med i bundle når spillet ikke er framstilt eller ute for salg ennå ? de er jo ikke helt ferdige med det engang ! Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 9800XT var bundlet med HL2 også.. faktisk noen produsenter hadde også med kupong i sine 9800pro kort Er bare en kupong som du leverer inn eller skriver inn en kode så får du lasta det ned / får det i posten når det er ute! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hurra hurra hurra!!! Da blir det Half Life 2 på meg og! Bundlet kun med SinglePlayer. MultiPlayer versjonen må du fiske frem lommeboka Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvodan går det ann å si at HL2 kommer med i bundle når spillet ikke er framstilt eller ute for salg ennå ? de er jo ikke helt ferdige med det engang ! Det føger med en kupong med cd-key og alt mulig.. Du skriver bare inn alt som står på kupongen på HL2's hjemmesider og laster ned.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Eller du kan be om og få spillet tilsendt. Men da må du betale frakt... jeg hadde en slik kupong før jeg solgte 9800xt kortet mitt.... Etter en review av sapphire X800pro fulgte det IKKE med HL2 kupong... Men tiden vil vise.... Jeg satser på at jeg får en ny kupong med X800XT PE kortet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå