Lucas Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg lurer på hvilken levernandør av X800PRO jeg burde ha ! om jeg skal ha power color eller Shappire ?!?! vennligst svar ! Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlige erfaringer tilsier at Sapphire er en god slant bedre, og mer pålitelig enn powercolor. Go Sapphire! Lenke til kommentar
Ketchup? Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg lurer på hvilken levernandør av X800PRO jeg burde ha ! om jeg skal ha power color eller Shappire ?!?! vennligst svar ! Eller asus? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg lurer på hvilken levernandør av X800PRO jeg burde ha ! om jeg skal ha power color eller Shappire ?!?! vennligst svar ! Eller asus? Og heller betale 400,- kr mer for et tøffere klistremerke på kortet, og et lav kvalitets webcam som medfølger? Endret 31. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg lurer på hvilken levernandør av X800PRO jeg burde ha ! om jeg skal ha power color eller Shappire ?!?! vennligst svar ! Det er ikke noe forskjell på Sapphire og Powercolor X800 PRO. De eneste forskjellene er disse: Powercolor får du med: - Backpack - Hitman 3 - Diverse små programmer og ledninger Sapphire får du med: - Tomb Raider - Half-Life 2 kuppong - Diverse små programmer og ledninger På selve kortene finner du ingen forskjell, untatt et annet klistremerke fremst på kortet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlige erfaringer tilsier at Sapphire er en god slant bedre, og mer pålitelig enn powercolor. Go Sapphire! Du har erfaring med både PowerColor og Sapphire X800 Pro skjønner jeg? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har hørt noen rykter at x800pro-kort fra Sapphire var de eneste man hittil har klart å modde til en "fullverdig" x800xt. Men dette var kanskje bare rykter? ...hvis du ikke skal modde så spiller jo det ingen rolle. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når skal rekken av intetsigende nv40/r420-tråder ta slutt? Jeg er lei.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlige erfaringer tilsier at Sapphire er en god slant bedre, og mer pålitelig enn powercolor. Go Sapphire! Du har erfaring med både PowerColor og Sapphire X800 Pro skjønner jeg? Neppe. Uansett, det var på 9800 PRO serien i en liten periode at Powercolor hadde ei dårlig vifte, men dette ble ordnet opp i. Den fikk samme vifte som Sapphire. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når skal rekken av intetsigende nv40/r420-tråder ta slutt? Jeg er lei.... dette er jo ikke en nvidia vs ati tråd da? han spør om hvilket merket av x800pro han bør kjøpe... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Et ATI Radeon X800 Pro fra ATI selv. Det skal i hvert fall jeg ha. Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlige erfaringer tilsier at Sapphire er en god slant bedre, og mer pålitelig enn powercolor. Go Sapphire! Du har erfaring med både PowerColor og Sapphire X800 Pro skjønner jeg? Jeg mener med tidligere kort de begge har hatt Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fra Hardware.no's test av Sapphire Radeon 9800 Pro: Sapphire Radeon 9800 Pro følger ATIs referansedesign helt slavisk, og selve kortet er trolig også produsert av ATI selv. Kortet kommer med en svært solid bundle, som blant annet inneholder to fullversjon spill. Dette finnes under konklusjonen på testen... Sapphire kan ha gjort det samme på X800 serien også, altså kjøp Sapphire sitt kort.. siden det er laget av "nesten ATI"... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 "tror" jeg sitter selv og venter på X800XT kort, eller om det ikke kommer ut på lenge, om jeg skal vente på socket 939 , pci-express x880XT, osv.... Lurer også på hvilket merke jeg skal velge, om det blir sapphire, Excalibur , Connect3d , osv.. ikke bestemt.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sapphire får du med: - Tomb Raider - Half-Life 2 kuppong - Diverse små programmer og ledninger På selve kortene finner du ingen forskjell, untatt et annet klistremerke fremst på kortet. Da er jo saken klar.... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 uhm......lager ikke ATI alle kortene selv???? og de repsektive produsentene setter bare på sitt navn??? er LEEEENGE siden at jeg har sett noen lage egne skjermkort, faktisk ikke siden Voodoo2 kortene. mye pga at det er billigere og holde på en designe en og designe egne kort Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ATI lager kort selg, men de selger det bare på det amerikanske kontinentet... Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sapphire får du med: - Tomb Raider - Half-Life 2 kuppong - Diverse små programmer og ledninger Er det sikkert at det følger med Half-Life2 kupong? Er det noen andre leverandører det følger med kupong? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vet det, men det er noen ytterst få som tar de inn til Norge. Jeg får mitt fra noen her på forumet. Gleder meg. Jeg har hatt ATI Radeon 9700 Pro (rent ATI-kort) lenge nå, og det er det beste skjermkortet jeg noensinne har hatt. Dette skal nå brukes i en AMD-maskin. Så jeg kommer i hvert fall til å sverge til rene ATI-kort. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ATI lager kort selg, men de selger det bare på det amerikanske kontinentet... Wrong! Sapphire lager ATi's X800 kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå