ZeZar is BACK Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Og som ikke jobber på noe særlig stort akkurat nå? Please, tell me here, vi trenger coders i Viking mod teamet !! Bare si det her, så skal du få all den infoen du trenger!! Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hva slags mod er det dere holder på med? Endret 31. mai 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hva slags mod er det dere holder på med? Hmm, gidder ikke skriver hele greia asså, gamer.no forumet skal jeg love deg er ett av de forumene som vil få Official announcement først, får vite om ting og tang som har med modden å gjøre aller først. Med det sagt, kan du C++? Skal love deg at du vil få vite alt av det du skulle måtte lure på. Bare let me know Så sender jeg PM! Websiden har vært oppe en stund, linker ikke til den her, og har heller ikke fortalt noen om den, siden det var en intern test, og var lagd i Dreamviewer med null bilder osv, også lagt ut på Geocities. Den nye siden, som blir lagt ut på serveren min, (clanens) kommer om 1 ukes tid, sier ifra i ny thread på de fleste forumer på nettet !! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Egen kategori om dette her. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Egen kategori om dette her. Har vel lite med modding og gaming å gjøre, men kan vel lage en thread ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå