ohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke akkurat en erfaring, men huff så stygge reklamebannere Komplett har på VG. Se f.eks. på: Banner1 Banner2 Banner3 Den gulfargen er grell! Like irriterende som tv-reklamene til JYSK... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 De har tydeligvis oppnådd det de ville med reklamen *Blikkfang* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den har oppnådd målet; få deg til å bli oppmerksam på den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den har oppnådd målet; få deg til å bli oppmerksam på den. Jepp Og samtidig markere at de et "Komplett.no" med at den skal være gul. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Hvis gulfargen hadde vært Komplett sin gulfarge så hadde det vært greit. Den reklamen der ser jo ut som reneste påskekyllingen. Forhåpentligvis finner den ikke veien til hw.no "All PR er god PR" elns, så sånn sett fungerer den bra. Lenke til kommentar
Intel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Personlig syns jeg at heile komplett er blitt stygg og spesielt reklamen di har. Men di har blitt mer brukervennlig. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den reklamen var på hw.no en stund, men jeg har ikke sett den i dag. Muligens det var pinse farger.... for pinsen er over i dag. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Pinsen over idag...??? nei.. den er over imorgen.... idag er det jo 2. pinsedag Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Stygg rotete reklame får ting til å se billig ut, kjent triks det Lenke til kommentar
JokerNord Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Vel.. jeg ble "lurt" av reklamen til Komplett Jeg kjøpte to (bare en per kunde står det i reklamen men jeg fikk to da) 19" skjermer av dem til a 999 Skjemene fikk jeg i går og de virker bra de, fine og se på er de og *thumbs up for Medion skjermer* P.S dette betyr IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE at jeg anbefaler Medion datamaskiner for de er C R A P + at du vil aldri finne noen drivere til dem (og iverfall ikke finne ut hvordan chipset de bruker om du er Linux bruker) og en siste ting er at supporten er M Ø K og det tar laaaaaaaaaaaaang tid for å komme frem. Endret 4. juni 2004 av JokerNord Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 P.S dette betyr IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE at jeg anbefaler Medion datamaskiner for de er C R A P + at du vil aldri finne noen drivere til dem (og iverfall ikke finne ut hvordan chipset de bruker om du er Linux bruker) og en siste ting er at supporten er M Ø K og det tar laaaaaaaaaaaaang tid for å komme frem. He he... rolig nå Du anbefaler ikke Medion PC'er... motatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå