Lurifaksen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Det er fint om du sier hva du gjorde for å få det til å fungere! Endret 3. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er nesten ikke helt sikker jeg bare gjorde alt av det dere sa... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Næmen , hygglig same- at du fikk igang systemet ditt . Var det installasjon med repair og windows fant en skadet installasjon som gjorde det eller ? (husker jeg var inne på det tidligere som siste utvei) . Hilsen nysgjerrig ! Uansett lykke til med windowsupdate oppdateringene , blir jo litt å legge inn igjen . Lenke til kommentar
alfern Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Uansett lykke til med windowsupdate oppdateringene ,blir jo litt å legge inn igjen . Derfor det er kjekt å ha en Windows Security Update CD. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, det var etter at jeg var inne på windows repair og sånn det funka, jeg er nesten ikke helt 100% på hva som fikk det til å funke fordi jeg gjorde mange av de tingene dere hadde skrevet etter hverandre. Men nå funker det ivertfall, takker og bukker for god hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå