UUnreal Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Så denne en i helga. Genial film! Andre som har sett? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 nei, men har den.. Skal se den så¨snart jeg har fått xboxen oppe å gå med chip igjen Virker som en stilig fiilm ja. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ÅÅ!!! Det er rett og slett en av de beste filmene jeg har sett! SERIØST! Knall bra!! :D Den filmer var så ekstremt bra gjennomført at jeg nesten vart satt ut Har lyst og diskutere det som skjer i filmen, men kan nesten ikke det fordi da røper jeg mye som skjer og det kan vi ikke ha noe av Uansett, det er en film som dere MÅ se. 2 ord: Ubeskrivelig bra Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Denne vi prater om her? I såfall, ikke sett den. Verdt å se ja Får se om jeg finner den et sted Virket jo artig.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Denne vi prater om her? I såfall, ikke sett den. Verdt å se ja Får se om jeg finner den et sted Virket jo artig.. Ja, det er den filmen. Og jeg må på det sterkeste anbefale den. Det er en av de beste filmene jeg har sett på lenge (2003/2004-produksjoner). Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Begyner saktens å like dette forumet... Kjøpte The Butterfly Effect fra cd-wow for en tid tilbake, og den er utrolig bra =) Ble så utroooolig sur når aftenposten ga den en 2`r :@ Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Begyner saktens å like dette forumet... Kjøpte The Butterfly Effect fra cd-wow for en tid tilbake, og den er utrolig bra =) Ble så utroooolig sur når aftenposten ga den en 2`r :@ Det var veldig mange filmannmeldere som ga filmen dårlig kritikk. Det har så nå sånn når det gjelder meg og film. Da har seg ofte slik at når annmelderne gir filmen dårlig synes jeg denn er bra og omvendt. Har i vertfall opplevd det mange ganger. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Anmeldere er sææææææææære folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå