Boralis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Men se på rammen som cpu kjølern skal festes i denne er nøyaktig lik den som er på mitt amd A64 kort og ligner slett ikke på den til P4 Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Abit BH7 støtter 800MHz fsb og har 3 ramslotter. Maks. databushastighet 533 MHz Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Nei, Abit BH7 støtter 800MHz fsb. Komplett har bommet litt. Se overskrifta og les tester. Du tar skammelig feil. Endret 31. mai 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg vil ha 2stk av den kjøleren! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ser ut som designerene av den kjøleløsninga har fått opgitt feil verdi på varmeproduksjonen i CPU-en. Komma plassert en 3-4 plasser feil eller noe. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Passer den kjøleren inn i et lite kabinett som raidmax i det hele tatt? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kul kjøler den saken der er nå perfekt for avanserte moddere vil jeg tro, hva med å bygge ett kabinett som ser ut som et jetfly og så ha den kjøleren stikke opp gjennom kabinettet som en kanskje litt overdimensjonert 'motor' til flyet, eller bygge en ekstrem bil med svær jetmotor (tracktorpulling anyone?), eller en rakett på en startrampe.. mulighetene er mange uansett, skulle jeg ha kjøpt den svære saken der så hadde jeg vært nødt til å kjøpe meg ett nytt kabinett, ikke pokker om jeg har fått plass til den i mitt nåværende kabinett.. humm hva med å kjøpe en shuttle, bygge den radikalt om og la kjøleren stikke ut på toppen. hadde iværtfall fått oppmerksomhet på LAN, det skal iværtfall være sikkert Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Nei, Abit BH7 støtter 800MHz fsb. Komplett har bommet litt. Se overskrifta og les tester. Du tar skammelig feil. Husker jeg ikke helt feil så måtte du klokke denne opp til nevnte hastighet, og da kan det brått gå dårlig med hdd og andre pci/agp ting. edit: gidder forøvrig ikke "forsvare" meg selv mot kverrulantene her. Dere fant ETT! fordømt kort! nå, gå å gjør noe annet. Endret 31. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 edit: gidder forøvrig ikke "forsvare" meg selv mot kverrulantene her.Dere fant ETT! fordømt kort! nå, gå å gjør noe annet. Saken var vel heller at du tok feil, så innse det og drit i bortforklaringer... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 edit: gidder forøvrig ikke "forsvare" meg selv mot kverrulantene her.Dere fant ETT! fordømt kort! nå, gå å gjør noe annet. Saken var vel heller at du tok feil, så innse det og drit i bortforklaringer... Feilen din er at jeg innrømte at jeg tok feil! Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 edit: gidder forøvrig ikke "forsvare" meg selv mot kverrulantene her.Dere fant ETT! fordømt kort! nå, gå å gjør noe annet. Saken var vel heller at du tok feil, så innse det og drit i bortforklaringer... Jeg har sagt det før og sier det igjen: OMG! Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tør å ikke å slippe noe slikt innendørs nei . Kan ende med knust hovedkort . Begynner vel å bli tungt nok når man peiser på en halvkilos kobberklump i kabinettet Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 edit: gidder forøvrig ikke "forsvare" meg selv mot kverrulantene her.Dere fant ETT! fordømt kort! nå, gå å gjør noe annet. Saken var vel heller at du tok feil, så innse det og drit i bortforklaringer... Jeg har sagt det før og sier det igjen: OMG! Flott, og du mener jo selvfølgelig.....? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ingen krise om du tok"litt" feil LoS. Men det er nok ikke bare 1 kort... http://www.asus.com/products/mb/socket478/...0/overview.htm# TaZ Endret 31. mai 2004 av taz Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Off Topic: Jo det er den man kan puste i... Den blir så mettet med oksygen at dette ikke er noe problem. Særlig behagelig kan det jo ikke være da... hehemen det går an. Den koster forresten ca 180 euro pr kilo... Nå er ikke jeg noen ekspert i kjemi, men at man kan puste i fluorinert er vel å ta ganske hardt i? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tor ikke jeg ville tatt den der inn i huset mitt... Hadde jo PCn flydd rundt og knust alt jeg har ... Men de får poeng for bra forsøk Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ligne på denne, bare med mer plastikk rundt.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vil ha en sånn kjøler i midt kabinett, lei av bråkete 80mm vifter.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 HAHAHA ler og peker på HW.no folkene. Som Arthur Dent i HHGT: 10 in style 0 in brains. Ehm. Jeg går off-topic, men jeg føler jeg må klare opp litt her. Er det ikke Zaphod som sier dette til Trillian når Arthur og Ford er plukket opp på the heart of gold da? Og han sier noe slikt som "So yeah, Ok, 10 in style, but several thousand minus for good thinking"? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ingen krise om du tok"litt" feil LoS.Men det er nok ikke bare 1 kort... http://www.asus.com/products/mb/socket478/...0/overview.htm# TaZ 2 stk Uansett, poenget var ikke at det ikke finnes kort med 3 minneslotter fra Intel, poenget var at det var litt mistenkelig at det bare var 3 minneslotter på det hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå