el-asso Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det øverste bildet i theinquirer artikkelen er stock kjølern for socket T.Jesus. Apropos ingenting: Ramla forresten over denne: Thermaltake 4 in 1 solution for Intel P4 478 & Socket T og AMD K7 & K8, Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Så bra ut den også... Liker slike ting med heatpipes... Men må innrømme at den andre så kulere ut... Fyller liksom hele kabisset med en vifte. Harry faktor på 120!!! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er det slik at den suger luft inn på den enden som peker mot RAMslots og blåser den ut bak? For det virker utrolig upraktisk at den blåser varmluft inn i fronten på kabinettet som noen sa tidligere i tråden... Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kan dette være en ny standard? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den til el-asso ser jo ut som akkurat samme kjøleren bortsett fra det stilige? dekselet... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den siste der er jo uten heatpipes da Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er jo egentlig ganske utrolige løsninger vi begynner å komme bort i nå for tiden. Noen som kan tenke seg en shuttle med en sånn kjøleløsning? Blir vell heller SPACE SHUTTLE da tenker jeg lol Men selvsagt det hadde vært gøy å se hvor langt di greier å komme romtemperatur og hvor mye di bråker, når forskjellen mellom rom temp og cpu temp er +10 grader og lydstyrken ligger på ca <20Db da begynner det å bli aktuelt... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Tror jeg holde rmeg til vannkjøling jeg, for en grusom kjøler. Hva kan vekta være på et sånt monster? Har dere sett i artikkelen (orginal) at man kan sende mail til han som skrev denne artikkelen? Det gjorde jeg, spurt hvorfor den var avbildet med et socket 754 hk. Spent på svar. Endret 31. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 vekta er sikkert nok til at du må demontere den når du skal flytte pc'en... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 vekta er sikkert nok til at du må demontere den når du skal flytte pc'en... Med mindre BTX gir en helt ny festemetode. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hehe, nå må dere tenke litt og da,(dere som sier 3 minneslotter på i845 og i848)Støtter disse prescott sa dere? Ja. - Socket 478 for Intel Pentium 4/ Celeron up to 3.6GHz+- Intel Hyper-Threading Technology ready - New power design supports Intel next generation Prescott CPU! Ikke bare tre men også to http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p...4p800s-se_l.jpg Jeg venter enda på den det er tre stk på, hadde det vært to stk så hadde jeg jo egentlig ikke visst om det var verken AMD eller Intel. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det øverste bildet i theinquirer artikkelen er stock kjølern for socket T.Jesus. Apropos ingenting: Ramla forresten over denne: Thermaltake 4 in 1 solution for Intel P4 478 & Socket T og AMD K7 & K8, hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hvor får du kjøpt den? Vet ikke om noen norske nettbutikker selger denne, men her er linken jeg fant den på: performance-pcs.com Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg venter enda på den det er tre stk på, hadde det vært to stk så hadde jeg jo egentlig ikke visst om det var verken AMD eller Intel. Denne du venter på? http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p...e/overview.htm# Eller dette http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p...e/overview.htm# eller?? http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p...te/overview.htm Er flere og.. TaZ Endret 31. mai 2004 av taz Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hvor får du kjøpt den? Vet ikke om noen norske nettbutikker selger denne, men her er linken jeg fant den på: performance-pcs.com Sender de til norge? (ja jeg vet jeg kan gå inn å sjekk selv, bare lurte på om noen viste det fra før så slapp jeg) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg venter enda på den det er tre stk på, hadde det vært to stk så hadde jeg jo egentlig ikke visst om det var verken AMD eller Intel. Får vel hjelpe til litt da : The ASUS P4P800S-E Deluxe, based on the Intel 848P chipset Edit: taz var litt kjappere. Endret 31. mai 2004 av el-asso Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sender de til norge? (ja jeg vet jeg kan gå inn å sjekk selv, bare lurte på om noen viste det fra før så slapp jeg) Send en mail til microplex og hør,dem forhandler vel Thermaltake TaZ Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg ler enda, ett kort med 3 minnesokler. De andre i845 korta kan dere legge vekk, de støtter jo ikke 800fsb engang. Men greit, jeg tok litt feil, men det burde da enda være tvil når du ser det.(merk: litt) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Abit BH7 støtter 800MHz fsb og har 3 ramslotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå