Gå til innhold

En turbinkjøler til Prescott


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taz... Der viste du AMD fanboyzene fingeren :) blir nok bråk nå.

 

edit: er vel ikke umulig at ett kommende Prescott kort ser ganske likt ut da? Selv om Intel generelt har hatt litt mer solide kjølerfester enn dette. Ser under at noen har funnet ett bedre bilde, så da...

 

beklager den over, men kunne ikke holde meg etter diverse uttalelser fra forrige side.

Er vel ikke noe galt med A64 kjølefestene? De er da minst like solide som Intel sine..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Fy, så gøy :D

 

Merket dere ikke at det bare var 3 minneslotter altså?

 

Så artig!

Ta selvkritikk nå, AMD folk ;)

eksisterer det ikke intel kort med 3 minneslots ? ;)

www.asus.com

Lenke til kommentar
Fy, så gøy :D

 

Merket dere ikke at det bare var 3 minneslotter altså?

 

Så artig!

Ta selvkritikk nå, AMD folk ;)

eksisterer det ikke intel kort med 3 minneslots ? ;)

www.asus.com

For det første så hadde en direkte link vært kjekt ;)

 

Og ja, min P3 har tross alt 3 minneslotter, men min P4 har fire stk.

3 minneslotter bør gi folk en liten tankevekker, kan godt hende at det finnes i875/i865 kort med 3 minneslotter, eller lga755 med 3 slotter.

Men det er ikke mange.

 

Jeg ble selv veldig skeptisk når jeg så at det bare var 3 minneslotter, og jeg er ikke så ufattelig oppmerksom at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Fy, så gøy :D

 

Merket dere ikke at det bare var 3 minneslotter altså?

 

Så artig!

Ta selvkritikk nå, AMD folk ;)

eksisterer det ikke intel kort med 3 minneslots ? ;)

www.asus.com

For det første så hadde en direkte link vært kjekt ;)

 

Og ja, min P3 har tross alt 3 minneslotter, men min P4 har fire stk.

3 minneslotter bør gi folk en liten tankevekker, kan godt hende at det finnes i875/i865 kort med 3 minneslotter, eller lga755 med 3 slotter.

Men det er ikke mange.

 

Jeg ble selv veldig skeptisk når jeg så at det bare var 3 minneslotter, og jeg er ikke så ufattelig oppmerksom at det gjør noe.

Jeg har da P4 kort med 3 minne slots....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg la også merke til at det var 3 minneslotter, men så sjekket jeg div p4 hovedkort fra asus, og det er ikke alle som har 4, derfor brydde jeg meg ikke mer om det.

3minneslots trenger ikke i seg selv å bety at det er amd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
må vel nesten ta av denna tingen der skal en reise på lan.. må jo gå en ekstra tur fra bilen å inn bare for å hente cpu kjøleren nesten

eventuelt kan du feste den bakpå bilen for å få ekstra fart opp bakkene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg ble selv veldig skeptisk når jeg så at det bare var 3 minneslotter

:yes: Nettopp det som fikk alarmklokkene til å ringe hos meg også, og jeg er langt fra noen ekspert på cpu/hovedkort/brikkesett osv.

det kan godt hende at dere ble skeptisk til det, men 3 minneslots er fortsatt ikke ensbetydig med amd

Lenke til kommentar
Taz... Der viste du AMD fanboyzene fingeren :) blir nok bråk nå.

 

edit: er vel ikke umulig at ett kommende Prescott kort ser ganske likt ut da? Selv om Intel generelt har hatt litt mer solide kjølerfester enn dette. Ser under at noen har funnet ett bedre bilde, så da...

 

beklager den over, men kunne ikke holde meg etter diverse uttalelser fra forrige side.

Er vel ikke noe galt med A64 kjølefestene? De er da minst like solide som Intel sine..

Neida, bare jeg som ikke likte metallklips mot sokkel løsningen AMD kjørte på Athlon. Ellers ser feste solid nok ut, men Intel har vel tradisjonelt hatt mer "komplekse" festeanordninger for å si det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Jeg ble selv veldig skeptisk når jeg så at det bare var 3 minneslotter

:yes: Nettopp det som fikk alarmklokkene til å ringe hos meg også, og jeg er langt fra noen ekspert på cpu/hovedkort/brikkesett osv.

det kan godt hende at dere ble skeptisk til det, men 3 minneslots er fortsatt ikke ensbetydig med amd

Nettop, har et 845 brikkesett selv (socket 478), med tror det eller ei 3 minneslotter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...