Gå til innhold

En turbinkjøler til Prescott


Anbefalte innlegg

Så utrolig morsomt :) Mange som bæsjet på leggen ja ;)

 

Tror nok den gir fra seg en del desibel, og skal ikke se bortifra siden den ikke står på rett overflate med tyngdepunktet, at den muligens rister litt også ved full kraft.

 

AMD forberder seg på Socket 939? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm: , og AMD klarer seg med 60mm fortsatt. Go AMD! :p

hjelp :scared:. Nå angriper de! (intell fan klubben)

NEI, JEG ER IKKE NOEN HÆLVETES INTEL-FAN-BOY ! ! !

(Rart det der med caps-lock'en)

Jeg syns det er bra av AMD jeg.

LOL. Mente at intell fan klubben kom til å angripe deg! :no:

Endret av bensinkanna
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Og hvis dere spør meg så tror jeg Inquirer fyren knipset bilde av noe som var ment til bruk på utstillingen som en spøk.

Mulig det hele var ment som en spøk fra Inquirers side også.

som jeg også nevnte tidligere, så tipper jeg også at det hele er en spøk.

Lenke til kommentar
HAHAHA ler og peker på HW.no folkene. :green:

 

Som Arthur Dent i HHGT: 10 in style 0 in brains.

Når en er så produktiv med å spy ut artikler i det tempoet TFosheim (som skrev denne) gjør, så har ihvertfall ikke jeg problemer med å tilgi at en bommer en gang (selv om emnet var ekstra ømtålig denne gangen).

Lenke til kommentar

HE HE, dette var morro, her driter flere på Intel og så var den til amd :lol::lol::lol:

akkurat hva jeg har nevnt tidligere, alt er så gale bare Intel blir nevnt, men det blir stille når det gjelder amd.

Dette må vel vere et klassisk eksempel på det. :p

Dette er ikke en kritikk av amd, men heller et hint til de mest hårdnakede fansene .

Selv har jeg faktisk bare amd maskiner nå for tiden .

Lenke til kommentar
hw.no Kildekritikk  :thumbdown:

Jeg er sikker på at du har fotografisk hukommelse av alle hovedkortene som finnes, du også ;)

Faktisk er det bare dokumentert et tilfelle av fotografisk hukommelse i hele verden. Så det hører nok til sjeldenhetene.

 

Test deg selv:

1) Ta utgangspunkt i et slikt bilde: 42

 

2) Editer det i et tegneprogram. Lag to kopier. I den ene kopien tar du og fjerner tilfeldige prikker (cirka 50%), mens i den andre kopiene fjerner du bare de prikkene du beholdt i den første kopien.

 

3) Se først på det ene bilde i 30 sekunder. Legg det i fra deg. Så se på det andre bilde i 30 sekunder.

 

4) Hvis du nå klarer å skape et mentalt bilde likt det du hadde i utgangspunktet så har du fotografisk hukommelse!!!

 

NB! Det er juks å ha sett bildet på forhånd

 

NB! Fargeblindet kan få store problemer med bildet jeg lenket til

 

Lykket til!

 

--

Hilsen en som har studert psykologi noen år for mye.

Lenke til kommentar
HE HE, dette var morro, her driter flere på Intel og så var den til amd :lol::lol::lol:

akkurat hva jeg har nevnt tidligere, alt er så gale bare Intel blir nevnt, men det blir stille når det gjelder amd.

Dette må vel vere et klassisk eksempel på det. :p

Hva skulle det bety? Grunne til at flere fnyste var jo at prescott virkelig hadde trengt en slik, og det dermed er nærliggende å tro at produsenter sender ut slike produkter til mainstream markedet. Og da hadde det virkelig vært gale. Nå som vi har funnet ut at det er en amd kjøler til EKSTREM OVERKLOKKING, blir jo saken en helt annen, og dermed stille... Alle vet jo at A64 produserer langt mindre varme. Blir akkurat som om alle skulle tatt kritikk dersom det tilsynelatende hadde blitt levert vannkjøling med intel prosessorer, og når vi fant ut at det var et helt ordinært entusiast sett til a64, skulle man sagt "typisk" bare fordi man ikke klager på amd, selv om det ikke er grunn til det fordi det viste seg at kjøleren var beregnet på et helt annet marked, entusiastmarkedet...

Lenke til kommentar
HE HE, dette var morro, her driter flere på Intel og så var den til amd  :lol:  :lol:  :lol:

akkurat hva jeg har nevnt tidligere, alt er så gale bare Intel blir nevnt, men det blir stille  når det gjelder amd.

Dette må vel vere et klassisk eksempel på det. :p

Hva skulle det bety? Grunne til at flere fnyste var jo at prescott virkelig hadde trengt en slik, og det dermed er nærliggende å tro at produsenter sender ut slike produkter til mainstream markedet. Og da hadde det virkelig vært gale. Nå som vi har funnet ut at det er en amd kjøler til EKSTREM OVERKLOKKING, blir jo saken en helt annen, og dermed stille... Alle vet jo at A64 produserer langt mindre varme. Blir akkurat som om alle skulle tatt kritikk dersom det tilsynelatende hadde blitt levert vannkjøling med intel prosessorer, og når vi fant ut at det var et helt ordinært entusiast sett til a64, skulle man sagt "typisk" bare fordi man ikke klager på amd, selv om det ikke er grunn til det fordi det viste seg at kjøleren var beregnet på et helt annet marked, entusiastmarkedet...

Satt og venta på deg ja :D:D

Ytterlig kommentar overflødig . :roll:

Lenke til kommentar

*knick knack kommer til å leve mye lengre pga denne saken* :laugh:

 

Er det der boxed kjøleren til 90nm A64? Håper ikke det. Ser ut som en i overkant kreativ designer har tatt av fullstendig. (bokstavelig talt) Men prinsippet er jo ikke veldig ulikt Mist Frostbite kjølerne. Bare annen type heatpipe og masse plastskrot rundt om kring. Klart om en fyrer opp den vifta til 5k rpm så må du løpe fort for henge med i frag festen. Ny type action quake? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...