Tfosheim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 En turbinkjøler til Prescott COMPUTEX: Prescott er en av de varmeste prosessorene noensinne, noe som har fått produsentene av prosessorkjølere til å tenke i nye baner på Computex. Veldig nye baner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hce Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Tja, "ledningene" midt under er nok heatpipes. Ut ifra bildene ser det ut som det er en ledningstump for å justere hastigheten (ala Enermax vifter) og en vanlig molex for å få 12V. Endret 31. mai 2004 av hce Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 GOD have MERCY sier nå bare jeg, lurer på om den i det hele tatt passer i et vanlig kabinett? Ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den var svæææær! Går jo nesten i veien for ene ram slotten Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ja, lurte på åssen de skal få plass til ram med den og jeg begynner å lure på om de har plasert cpuen i den siden det er så mye ledninger Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 , og AMD klarer seg med 60mm fortsatt. Go AMD! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) , og AMD klarer seg med 60mm fortsatt. Go AMD! hjelp . Nå angriper de! (intell fan klubben) EDIT: for de som ikke skjønte det; Mente jeg at intell folket ville ta igjen, fordi han nevnte denne lille fordelen med AMD. Mente IKKE at han var intell fan. Go AMD Endret 31. mai 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
above Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Stor og stygg, men den kjøler vel godt!? Hadde ikke vært for stor i kabinetett mitt Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det går nok bra til slutt, de må nok gå krypende til IBM å spørre pent om de kan få bruke SSOI. Så vil nok varmetapet synke betraktelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) HAHA! det der er rett og slett grusomt stort. det er vel en spøk ? Endret 31. mai 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
formann Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er noe Prescott hovedkort. Hvor er NB ? og hvor er den siste ramsloten? Hvorfor er ramslots så nærme CPU? Noen som har lagt merke til den plastikkrammen som sitter rundt cpu? Tør vedde på at det kortet er til A64.. ikke noe prescott. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) , og AMD klarer seg med 60mm fortsatt. Go AMD! hjelp . Nå angriper de! (intell fan klubben) NEI, JEG ER IKKE NOEN HÆLVETES INTEL-FAN-BOY ! ! ! (Rart det der med caps-lock'en) Jeg syns det er bra av AMD jeg. Endret 31. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tror en kommer til å høre den der ja. Det er vel også litt vanskelig å sette på plass minnebrikker Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 bensinkanna: Lavmål å kalle det der for et angrep fra Intel fanboys. Men i alle fall var det en rimelig kraftig kjøler det der ja Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg fikk lyst på en slik jeg Jeg er av den typen som driter i lyd fra kjølere, hd osv. Hadde vert kult og vist den frem på lan! (tror admins hadde nekta meg og ha den på dah ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er noe Prescott hovedkort. Hvor er NB ? og hvor er den siste ramsloten? Hvorfor er ramslots så nærme CPU? Noen som har lagt merke til den plastikkrammen som sitter rundt cpu? Tør vedde på at det kortet er til A64.. ikke noe prescott. jeg tør å vedde på at du tar kraftig feil. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er noe Prescott hovedkort. Hvor er NB ? og hvor er den siste ramsloten? Hvorfor er ramslots så nærme CPU? Noen som har lagt merke til den plastikkrammen som sitter rundt cpu? Tør vedde på at det kortet er til A64.. ikke noe prescott. La merke til det samme. Det er nok en a 64 som koser seg under den...den...kjøleren. Man kan også se det på sokkelen rundt soketen. Helt standard A64 kjølefester. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 På genrasjonen etter proscott kommer sikkert fase kjøling til å bli boxed med cpu en slik varme utviklingen går i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå