M`kululu Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 har sett litt rundt i det siste etter et kult og billig miditower. har lyst til å bytte ut det utrolig upraktiske chieftec bigtoweret jeg har nå... har kommet over et par raidmax kabinetter på microplex. dette og dette det første har plas til 4 80mm vifter framme, 2 i siden og en 60mm bak. det andre har plass til en 80mm framme, en 80mm i sidedøran en 80mm i topplokket og 2 80mm bak. kabinettene er egentlig like kule og prisen nesten lik. det første kabinettet har jo veldig gode muligheter for å få inn kald luft, men hvor mye vil det si at det bare er en 60mm vifte bak som utsug? det andre har jo viftene spredd rundt så jeg er usikker på om jeg vil få noe særlig god gjennomstrømning i det. noen tips? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 er det ikke bare plass til 60mm framme å bak da ..det var det hos en kompis av mg sitt .. akkurat likt det første bar eme bubbleligts i fronten .(en ny type) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå