abrj Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei. Jeg har tatt ut et kort fra en PC, og av den grunn er det et åpent "hull" bak. Noen som vet hvor man får kjøpt slike bakstykke-shields i løs vekt? Har sjekket Microplex, og andre webshopper uten å finne noe... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Send en mail til en av webbutikkene som selger hk,mulig de har slike liggende fra defekte hk . Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Disse følger med kabinettet, ikke hk tror jeg, er vel kun IO panelet som følger med hk.,..... Jeg fåreslår du besøker en lokal pc butikk og snakker med den, det er mye lettere å få noe av dem, enn det er av nettbutikkene! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Er en sånn for å sette bak på kabinettet ja... Jeg har sett disse i salg før, men når man trenger noen er de kul umulig å få tak i. Muligens jeg som blingser men... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Send meg adressen din i em PM, så skal jeg sende deg en. EDIT: Hups! Sjekket litt, og mitt kabinett har bare sånne som må brekkes av. Har desverre ingen likevel. :-( Endret 31. mai 2004 av Aetius Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Disse er forskjellig fra kabinett til kabinett. Tror ikke den vil passe med mindre dere har samme kabinett Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Send en pm med adressen din til meg, så skal jeg sende en bunt med sånne til deg. Har sikkert 30-40 stykker her. Endret 31. mai 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå