Master Casemod Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg lurer på om noen har noen linker til danske, norske el svenske casemods sider hvor man kan kjøpe lys osv til dataen? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sukk, hvis du ser helt øverst på ok.no vil du se at seks forskjellige nettbutikker har betalt for å reklamere her. Gjett hva de selger..? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 når 5 av de seks er scvindyre....så på frozencpu.com.....sparte 100 vis av spenn så. dessuten selger de sidene ingenting jo....erre noen danske ? eller svenske!!! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 for det første.. Norge er et rikt land. Hvordan bli et rikt land: - Oljepenger - Skatter - AVGIFTER Kjøp fra frozen cpu. Betal toll. og vips. var ikke så billig nei. Hva skjer hvis noe av det du bestiller blir ødelagt og det er garantivare? jo.. du kan gi faen i den.. bare kaste. Like greit å kjøpe i en norsk butikk. Selv om prisen er høy så må du tenke på alt annet og. Service er no dritt hvis det er kjøpt i utlandet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) når 5 av de seks er scvindyre....så på frozencpu.com.....sparte 100 vis av spenn så.dessuten selger de sidene ingenting jo....erre noen danske ? eller svenske!!! Microplex <-- Sjekket den? Edit: Enig med breiker, har selv opplevd dette og forteller utifra erfaring at det er mye lurere å kjøpe fra norske butikker. Endret 31. mai 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ok....da gør eg det Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Leds kan kjøpes BILLIG på dioder.dk eller Lsdiodes.com. Pass på å få under 200 til sammen ellers må du betale skatt på det! Edit: Jeg var helt på jordet jeg! Nå stemmer siste setning! Endret 31. mai 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ( ikke skatt. men toll.. skatt er noe du betaler av lønna di ++ ) Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 www.studiedata.dk og www.chippen.dk duger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå